اهدای خون اهالی عسلویه و کنگان پذیرفته نمی شود
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 11:53 | کد خبر: 30745 | sv229 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها گفت:متاسفانه پرداخت عوارض آلایندگی در پیچ و خم مسال اداری به گونه‌ای طی می‌شود که در نهایت، صنایع از پرداخت آن معاف می‌شوند.

 نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در عسلویه و کنگان به دلیل فعالیت صنایع پارس جنوبی گفت: اهدای خون در این مناطق به دلیل آلایندگی بالا پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از خلیج فارس طاها دشتی مطلق عضو شورای شهر کنگان در نشست شورای عالی استان ها نسبت به ماهیت پرداخت عوارض صنایع آلاینده در شهرستان های عسلویه و کنگان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه پرداخت این عوارض در پیچ و خم مسال اداری به گونه‌ای طی می‌شود که در نهایت، صنایع از پرداخت آن معاف می‌شوند.

وی گفت: متاسفانه فعالیت‌های صنایع، ریه مردم ساکن در این شهر‌ها را پر از آلاینده کرده، به طوری که اهدای خون این افراد پذیرفته نمی‌شود.

دشتی افزود: باید شورای عالی استان ها پیگیر و متولی این باشد که با کشورهایی که فعالیت‌های خوبی برای کم کردن آلودگی داشته‌اند در زمینه مشکلات مناطقی نظیر جنوب استان بوشهر ارتباط مستمر و نشست‌های تخصصی برگزار کند.

وی می افزاید: علاوه بر دشتی مطلق، سیدعلی اکبر فاطمی رییس شورای شهر کاکی نیز نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها می باشد.

بر اساس این گزارش،‌ در دومین جلسه دوره جدید شورای عالی استان‌ها، اعضای کمیسیون‌های پنج‌گانه شورا انتخاب شدند؛ همچنین در این جلسه، دو فوریت “کمک به مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه از سوی شهرداری‌ها” بررسی و تصویب شد.

در ادامه این جلسه، اعضا از معلم فداکار مریوانی که با ترشیدن موهای خود، زمینه روحیه دادن به دانش‌آموز بیمارش را فراهم کرده بود، تجلیل کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ