افتتاح اداره منابع آب شهرستان کنگان و عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 12:22 | کد خبر: 30749 | sv212 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” اداره منابع آب شهرستان کنگان و عسلویه با حضور مسئولان افتتاح شد.منابع آب

به گزارش “عسلویه نیوز”  معاون حفاظت و بهره‌برداری از شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم اهمیت زیادی دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

حسین باشی‌زادگان افزود: این اداره در واقع در راستای رفاه بیشتر هم استانی‌ها در شهرستان‌های کنگان و عسلویه، فعالیت خود را آغاز کرده که امیدواریم به توفیق لازم برسیم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع همواره یکی از دغدغه‌ها و اهداف اصلی این شرکت بوده و خدا را شاکریم که با تلاش دسته‌جمعی برگ زرین دیگری از فعالیت‌های شرکت را در استان و این شهرستان شاهد هستیم.

باشی‌زادگان مشکلات مربوط به بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان؛ صرفه‌جویی در زمان و تسریع در خدمت‌رسانی به‌موقع را از ضرورت‌های اصلی تاسیس این اداره عنوان کرد.

وی در ادامه به تبیین وظایف و اختیارات این مجموعه اشاره کرد و گفت: مدیریت آب‌های سطحی و زیرزمینی، نظارت بر ۱۰۰ کیلومتر مرز آبی و ساحلی، مدیریت بیش از هزار حلقه چاه موجود در این شهرستان و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و تلاش در راستای مرتفع ساختن آنها در حوزه شهرستان از مهم‌ترین شرح وظایف این اداره خواهد بود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر وجود چندین تیم کارشناسی از جمله کارشناسان حقوقی، کارشناسان منابع آب و گروه گشت و بازرسی و در اختیار داشتن بیش از سه دستگاه وسایل نقلیه همراه با دیگر امکانات لازم را از پتانسیل‌های موجود این اداره برشمرد.

وی بیان کرد: با تاسیس این مجموعه، تعداد ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر به هفت اداره رسید.

در ادامه این مراسم در حکمی از سوی شاهپور رجایی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر، عبدالطیف عباسی‌نژاد با حفظ پست به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ