در آیین تودیع و معارفه توصیه های استاندار به فرمانداران قدیم و جدید بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2014 | ساعت 12:25 | کد خبر: 30752 | sv159 | چاپ این مطلب

دکتر مصطفی سالاری ازخسروی خواست تا برای ده سال دیگر برای دور جدید خدمت گذاری به مردم خود را آماده کند و به ابراهیمی نیز گفت : یکی از ویژگی های شخصیتی شما مردم داری است که با ادامه این روند در فرمانداری به مردم نیز پاسخگو باشید .

 مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم بوشهر امروز برگزار شد .

بر اساس این گزارش ، استانداربوشهر دراین آیین توصیه هایی نیز به فرمانداران قدیم و جدید شهرستان بوشهر داشت.

استاندار بوشهر :در انجام فعالیت ها نگرش سیاسی به کار نبریم

دکتر مصطفی سالاری ازخسروی خواست تا برای ده سال دیگر برای دور جدید خدمت گذاری به مردم خود را آماده کند و به ابراهیمی نیز گفت : یکی از ویژگی های شخصیتی شما مردم داری است که با ادامه این روند در فرمانداری به مردم نیز پاسخگوباشید .

وی افزود : در دوران فرمانداری خسروی در شهرستان های دیر ، دشتستان و بوشهر شاهد خدمات فراوانی از وی بوده ایم که یکی از نکات برجسته آن رضایت مردم از عملکرد وی بوده است .

استاندار بوشهر با اعلام این که اینک زمان فعالیت و تلاش است گفت : هر چند خسروی از من خواسته است که استراحت کند اما به ایشان گفته ام که خودش را برای خدمت به مردم برای ده سال دیگر آمده کند.

وی خطاب به فرماندار جدید شهرستان بوشهر گفت :با توجه به ترکیب جمعیتی جوان در شهرستان بوشهر سعی کنید از جوانان برای تصریح در امور مردم استفاده کنید .

سالاری یاداور شد :با امام جمعه دانشمند مرکز استان هماهنگ باشید تا ضمن استفاده ازنظرات و پیشنهادات ایشان  ،شما را در انجام بهتر امور کمک کمک دهد.

وی یادآور شد :این که خود را از وجود افراد توانمند به دلیل اینکه عضو حزب یا گروه خاصی هستند محروم کنیم اشتباه  است و چنین قصدی نداریم.

استاندار بوشهرعنوان کرد : با توجه به نزدیکی به ایام نوروز برای جذب توریست در مرکز استان فعالیت های فرماندار سابق استان را ادامه دهید .

فرماندار سابق بوشهر: خوشحالم که بدون حاشیه امنیتی انتخابات برگزار شد

فرماندار سابق بوشهر گفت:  انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری در حالی در دوران تصدی من بر فرمانداری بوشهر برگزار شدکه با پاک‌دستی و امانتداری همه مجموعه انتخابات و بدون ایجاد حاشیه‌های امنیتی انجام شد.

خسروی تصریح کرد:این وضعیت مرهون  تلاش های  بی‌نظیر مدیران اجرایی استان و شهرستان بوشهر و همه مردم و معتمدین شهرستان بوشهر بود که انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری را رقم رد.

وی تصریح کرد :هرجا ضرورت ایجاد کند با بضاعت کم علمی و اداری که دارم در خدمت استان و استاندار خواهم بود.

مشاور فرهنگی جدید استاندار بوشهر عنوان کرد : استاندار بوشهر انتخاب مبارکی برای فرمانداری بوشهر برای توسعه فراگیر در حوزه‌های مختلف اجرایی انجام داده است و از ‌آن جا که سال‌ها توفیق همکاری و همراهی با فرماندار جدید داشتم ایشان را تایید می کنم .

فرماندار سابق بوشهر گفت : تمامی کارهای اجرایی را به صورت مکتوب به فرماندار جدید ارائه کرده ام و این روند کار اجرایی راه را به صورت مطلوب برای فرماندار جدید باز خواهد کرد.

فرماندار جدید بوشهر: تعیین اهداف در فرمانداری بوشهر

حسن ابراهیمی گفت: تلاش برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، رعایت حقوق شهروندی، حفظ کرامت و شخصیت مردم از اهداف من در فرمانداری بوشهر است.

فرماندار جدید بوشهر با اعلام این که ارائه خدمت به مردم مرکزیت اهدافش است اضافه کرد :استقرار نظم برای اقشار مختلف و جلوگیری از بروز مسائلی که موجب رنجش مردم خواهد شد از دیگر برنامه‌های من است.

ابراهیمی افزود: یکی از سخت‌ترین کارهایی که می‌شد به من پیشنهاد شود پذیرش فرمانداری بوشهر بود چراکه خود مدتی معاون خسروی بودم و پذیرش جانشینی وی برای من سخت بود.

سوک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ