مراسم ولادت امام علی(ع) و روز پدر در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 15 فوریه 2022 | ساعت 12:56 | کد خبر: 37067 | sv264 | چاپ این مطلب

به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز؛ شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، همزمان با روز ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه این مناسبت بزرگ را با حضور کارکنان و مدیرعامل جشن گرفت.

در این جشن مهندس یزدانی مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در سخنانی ضمن تبریک روز ولادت امام علی علیه‌السلام و روز مرد، از کارکنانی که در این روز تعطیل به جای حضور در کنار خانواده مشغول خدمت و فعالیت در شرکت هستند، قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همدلی همه کارکنان روند رو به رشد شرکت در همه حوزه‌ها و بخش‌ها روز به روز ادامه داشته باشد.

مهندس یزدانی با بیان اینکه خوشبختانه تا پایان سال آینده سیزده مخزنی که ساخت آنها در تعهد شرکت است به پایان می‌رسند به علاوه پروژه‌های دیگری مانند ساختمان‌های آتش‌نشانی، حراست و کلینیک سال آینده را بسیار شلوغ و پرکار خواهد کرد لذا می‌طلبد که همکاران محترم در همه بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه مانند قبل با کوشش و همدلی مثال‌زدنی این پروژه‌ها را در سرویس قرار دهند.

این مراسم که با دستور مدیر عامل و به همت روابط عمومی و با همکاری پشتیبانی برگزار شد، همراه با مولودی‌خوانی و توزیع شاخه گل و شیرینی به اتمام رسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ