جالب ترین وسایلی که خانه شدند +عکس
تاريخ ارسال خبر : 17 فوریه 2013 | ساعت 13:26 | کد خبر: 24274 | sv170 | چاپ این مطلب

خانه محلی برای زندگی آرام است و فرقی ندارد که چقدر بزرگ و یا کوچک باشد چرا که مهمترین نکته در مورد آن امن بودنش در مقابل اتفاقات خارج از خانه است.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، آجر و سیمان و تیرآهن ها همه روزه به دست کارگران روی هم گذاشته می شوند و خانه های مختلفی ساخته می شوند اما گاهی اوقات وسایل دیگری نیز پیدا می شود که با خلاقیت برخی افراد تبدیل به خانه شده اند و تمامی نیازهای یک خانواده را نیز تامین می کند.

اتوبوس مدرسه

یکی از جالب ترین خانه های دنیا در اتوبوس های مدرسه ساخته شده است. “باب سوکول” کسی است که با چند ماه تلاش توانست یک اتوبوس مدرسه را به محلی شیک برای زندگی تبدیل کند. این خانه تمام از چوب ساخته شده است و امکانات رفاهی در آن به طور کامل وجود دارد. این خانه همچنین قابلیت تغییر مکان را نیز دارد.

ترن های قدیمی

یکی از خانه های بسیار جالب دنیا در پورتلند آمریکا قرار دارد. این خانه در دل یک ترن قدیمی و از کار افتاده درست شده است اما تمامی امکاناتی که در وجود دارد مدرن و به روز است. طراح این خانه گفته است که قصد دارد تا چندین ترن دیگر را کنار هم قرار دهد تا بتواند یک شهرک ترن های قدیمی ایجاد کند.

ایرباس ۷۲۷

“جوآن یوساری” ارایشگری است که در سال ۱۹۹۴ بر اثر طوفان خانه اش را از دست داد اما پس از آن تصمیم گرفت تا خانه جدیدش را در یک هواپیما بنا کند. او با دو هزار دلار یک هواپیمای از کار افتاده و اوراق ایرباس ۷۲۷ خریداری کرد و با جمع کردن صندلی و کمی تغییرات دیگر آن را تبدیل به خانه اش کرد. این خانه اولین هواپیمایی است که تبدیل به خانه شده است.

کامیون زباله

حتما تا به حال با کامیون های زباله روبرو شده اید و شاید آن ها را به عنوان کثیف ترین خودروهای دنیا بدانید اما خلاقیت می تواند کثیف ترین خودرو را نیز به زیباترین خانه تبدیل کند. چندی پیش یک جوان انگلیسی با چند ماه تلاش توانست یک کامیون زباله را به خانه ای بسیار زیبا تبدیل کند. این خانه تمامی امکانات رفاهی را دارد ولی این باعث شده است که این خانه بسیار کوچک به نظر برسد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ