بازیگر بازداشتی به ایران بازگشت
تاريخ ارسال خبر : 17 فوریه 2013 | ساعت 13:46 | کد خبر: 24278 | sv186 | چاپ این مطلب

امین زندگانی بازیگر فیلم «شهابی از جنس بلور» گفت: پس از معطلی ۱۲ ساعته در کنسولگری ایران در لبنان روز جمعه صبح به تهران برگشتم.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، امین زندگانی در گفت و گو با تسنیم گفت: به دلیل بازی در فیلم «شهابی از جنس بلور» ساخته محمدرضا اسلاملو که در لبنان فیلمبرداری شده است به لبنان سفر کرده بودم اما به دلیل مشکل روادید در فرودگاه این کشور چند ساعت معطل شدم.

بازیگر «شهابی از جنس بلور» افزود: به دلیل عجیب بودن مهر ورود و احتمال دست کاری در گذرنامه مدت ۱۲ ساعت مهمان آقای قنادزاده سرکنسولگر ایران در لبنان بودم که پس از بررسی‌های انجام شده توسط مأموران فرودگاه به تهران بازگشتم

زندگانی اضافه کرد: پس از سفر چندین ساعته از بیروت به تهران رأس ساعت ۴:۳۰ دقیقه روز جمعه به محل زندگی خود رسیدم.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه مراحل تصویربرداری فیلم «شهابی از جنس بلور» در لبنان به پایان رسیده است عنوان کرد: تنها چند سکانس که مربوط به صحنه های جنگ است باقی مانده که این تصویربرداری در تهران انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه به دلیل مشکلات جوی لبنان و طولانی شدن مدت فیلمبرداری فیلم «شهابی از جنس بلور» مدت اقامت اعضای گروه بیش از یک ماه شد و مسافران ایرانی و لبنانی در هر سفر به مدت یک ماه اجازه اقامت دارند برای امین زندگانی یکی از این اعضای گروه مشکلاتی ایجاد شد که پس از بررسی به محل زندگی خود در تهران رسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ