اولین اکران قطعی نوروز مشخص شد
تاريخ ارسال خبر : 17 فوریه 2013 | ساعت 13:59 | کد خبر: 24280 | sv142 | چاپ این مطلب

کارگردان “آقای الف” از اکران قطعی این فیلم سه بعدی سینمای ایران برای نوروز ۹۲ خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، علی عطشانی درباره شرایط اکران فیلم جدیدش به مهر گفت: پس از نمایش این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و دریافت بازتاب‌هایی از نمایش آن، در نظر داریم حدود ۸ دقیقه از “آقای الف” را برای اکران عمومی کوتاه کنیم.

وی افزود: این فیلم اولین اکران قطعی نوروز ۹۲ است که پخش آن نیز بر عهده بنیاد سینمایی فارابی است. با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده “آقای الف” در سینماهای آزادی، فرهنگ و ایوان شمس روی پرده می‌رود.

عطشانی ادامه داد: همچنین فیلم به طور همزمان در سینما هویزه مشهد هم اکران می‌شود. این سالن‌ها تجهیزات و عینک‌های نمایش این فیلم سه بعدی را در اختیار دارند. اما در نظر داریم برای اکران “آقای الف” در شهرستان‌ها به طور دوره‌ای این فیلم را در هر شهری با تجهیز امکانات لازم اکران کنیم.

“آقای الف” به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد. همچنین علی عطشانی کارگردان و بابک محقق طراح سه بعدی فیلم نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد توسط عباسیان دبیر جشنواره تقدیر شدند.

در این فیلم پوریا پورسرخ ایفای نقش “آقای الف” شخصیت اصلی داستان را برعهده دارد و لیلا اوتادی، مهران رجبی، خشایار راد، حسام شجاعی، مریم پورفاطمی، امین عامری، ایمان خطیب‌زاده و با معرفی شاهین نجومی و با حضور مهدی مقدم (خواننده پاپ) در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ