اتفاقات یکشنبه مجلس موجب آزرده خاطر شدن همه مردم و دلسوزان نظام گردید
تاريخ ارسال خبر : 17 فوریه 2013 | ساعت 14:41 | کد خبر: 24288 | sv132 | چاپ این مطلب

عمده نگرانی مردم این بود که چرا در این موقعیت حساس زمانی، مسئولین به منویات مقام معظم رهبری توجه نمی کنند .

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم جزئیاتی از روز یک شنبه مجلس که توسط رسانه ها به عنوان یک شنبه سیاه مجلس خوانده شد ارائه کرد.

جمیری اظهار داشت :اتفاقاتی که در روز استیضاح وزیر کار در مجلس انجام گرفت موجب آزرده خاطر شدن همه مردم و دلسوزان نظام گردید.

وی با اعلام این که برای همه مسئولان تبعیت از منویات رهبری در سرلوحه امور ضروری است اضافه کرد : در شرایط کنونی که دشمن بدنبال ایجاد اختلاف در بین مردم در آستانه انتخابات است این رفتار مسئولان نمی تواند تامین کننده منافع مردم و نظام باشد .

نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت و همدلی میان مسئولان سه قوه و مردم باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد .

وی با بازخوانی اتفاقات روز استیضاح وزیر کار در مجلس اظهار داشت: دراین روز شاهد حرکت هایی بداخلاق گونه و بدون رعایت موازین اسلامی و اخلاقی بودیم که همه نمایندگان مجلس از وقایع پیش آمده اظهار تاسف کردند .

جمیری اضافه کرد : عمده نگرانی مردم این بود که چرا در این موقعیت حساس زمانی، مسئولین به منویات مقام معظم رهبری توجه نمی کنند .

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص موقعیت زمانی استیضاح وزیر کار یادآورشد: زمان مناسبی برای استیضاح نبود و مورد نظر مقام معظم رهبری نیز نبود اما نمایندگان مجلس طرح استیضاح کردند که در دستور مجلس قرار گرفت .

وی بیان کرد : اگر این استیضاح با نگاه متعادل تری انجام می شد هر چندزمان استیضاح نیز درست نبود شاهد چنین اتفاقاتی در مجلس نبودیم .

جمیری یادآور شد : در صبح روز یک شنبه جلسه استیضاح به خوبی و بدون هیچ مشکلی پیش رفت و نمایندگان احتمال می دادند که وزیر کار بتواند مجددا رای اعتماد از مجلس بدست آورد که در ساعات بعد ظهر با سخنان رئیس جمهوری و ارائه فیلم که هیچ ارتباطی به موضوع استیضاح نداشت التهاباتی در مجلس بوجود امد که سبب برگشت رای عمده نمایندگان مجلس شد.

وی در خصوص انتصاب وزیر معزول کار به عنوان معاون رئیس جمهوری گفت :هر چند این رفتار دکتر احمدی نژاد به لحاظ عرفی و اخلاقی نشان دهنده لجاجت درمقابل یک حرکت قانونی نمایندگان مردم در مجلس است اما به لحاظ قانونی از انجا که بر اساس بندهایی از قانون اساسی رئیس جمهوری می تواند با توجه به نیاز معاونت هایی برای خود ایجاد کند مشکلی ندارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ