امکانات بهداشتی و درمانی موجود در منطقه در خور شایسته مردم نمی باشد
تاريخ ارسال خبر : 17 فوریه 2013 | ساعت 15:40 | کد خبر: 24291 | sv191 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده قرارگاه گوثر از راه اندازی درمانگاه تخصصی بمدت یک هفته در آینده ای نزدیک خبر داد. درمانگاه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سردار حزنی فرمانده قرارگاه کوثر در جلسه هماهنگی راه اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی در سالن اجتماعات بخشداری با اشاره به موقعیت خاص منطقه و ویژه بودن آن اشاره و خاطرنشان کرد: قبل از اینکه در منطقه مستقر شویم تصور ما از عسلویه بدلیل موقعیت خاص و وجود تاسیسات عظیم پالایشگاهی از نظر امکانات بایستی برخوردارتر از این حالتی که اکنون مشاهده نموده ایم باشد ولی حقیقتا امکانات بهداشتی و درمانی موجود در منطقه در خور شایسته مردم نمی باشد و مردم از نظر بهداشتی و درمانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

سردار حزنی افزود: عوامل راه اندازی درمانگا های تخصصی قبل از سفر مقام معظم رهبری به منطقه نیز خدمات رسانی مطلوبی ارائه می داد که در این زمینه از فعالیت های صورت گرفته در روستاها مستند سازی صورت گرفته است و به مراجع ذیربط ارسال می شود.

وی افزود: پرسنل فعال بسیجی بعد از سفر مقام معظم رهبری و پس از دریافت گزارشات از مشکلات مردم گام های خیلی خوب و موثری در جهت محرومیت زدایی منطقه برداشتند که حاصل این زحمت ها و پیگیری های شبانه روزی راه اندازی درمانگاه های تخصصی صحرایی در روستاها با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت ویزیت رایگان مردم است.

فرمانده قرارگاه کوثر در ادامه به تعامل مردم با کادر پزشکی درمانگاه ها اشاره و تصریح کرد: در درمانگاه هایی که در سطح مناطق محروم راه اندازی شده است شاهد برخورد حسنه مردم با کادر پزشکی بودیم که نشان از خدمات رسانی موثر این ارگان هستیم و خوشبختانه تاکنون جز تقدیر و تشکر مردم چیزی بهمراه نداشته است.

سردار حزنی اظهار داشت: درمانگاهی که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن هستیم درواقع یک بیمارستان تخصصی با تجهیزات کامل خواهد بود و نباید فراموش کرد که دایر کردن آن در مدت یک هفته حاصل یکماه تلاش و هماهنگی با مسئولین ذیربط است و بنا داریم خدمت ماندگاری از خود برجای بگذاریم.

گفتنی است درمانگاه تخصصی صحرایی بمدت یک هفته قابلیت پذیرش ۵ هزار نفر بیمار در روز خواهد بود که با ۱۴۰ پزشک متخصص و فوق متخصص طی۲ الی ۳ ماه آینده در منطقه راه اندازی می شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ