اعزام بیش از ۹۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب
تاريخ ارسال خبر : 18 فوریه 2015 | ساعت 9:09 | کد خبر: 32891 | sv196 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه از اعزام بیش از ۹۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.راهیان نور

به گزارش خبرنگار“عسـلویـه نیـوز” سرهنگ خلیل رفعتی صبح امروز در آیین اعزام بسیجیان این شهرستان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی گام برداشته و روزبه‌روز شاهد تلاش بیشتر بسیجیان هستیم. 

وی افزود: بسیج در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز حضوری موفق داشته و در چند سال اخیر حجم و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی بسیج رشد محسوسی داشته است. 

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های منظم و منسجم ذهن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ما را از فرهنگ بزرگ ایثار و جهاد در راه خدا دور کند و فرهنگ باطل غربی را جایگزین آنها کند که ناحیه مقاومت بسیج در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌های شوم برنامه‌های جامعی را تدارک دیده است. 

رفعتی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وپیگیری و حمایت بسیجیان این شهرستان بیش از ۹۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان طی ۶ مرحله به مناطق عملیاتی شلمچه اعزام شدند تا از نزدیک با فرهنگ ایثار و جهاد دلاورمردان جبهه حق علیه باطل آشنا شوند. 

وی یادآور شد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته سعی خواهد شد این اردو با کمیت و کیفیت، بیشترین تاثیرگذاری نسبت به سال‌های قبل در بین بسیجیان را داشته باشد. 

رفعتی افزود: بسیجیان قرار است در این اردو از مناطق عملیاتی اروند، هویزه، یادمان شلمچه بازدید و همچنین در رزمایش بزرگ آن منطقه حضوری فعال داشته باشند. انتهای پیام/


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ