۴ اصلاح طلب گزینه ۴ پست مدیریتی در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 18 فوریه 2015 | ساعت 11:04 | کد خبر: 32896 | sv192 | چاپ این مطلب

براساس شنیده ها شب گذشته در جلسه اعضای شورای سازمان، قدرت رحیمی از چهره های اصلاح طلب  آرای لازم برای مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر را کسب کرد که در چند روز آینده با امضاء حکم آن رسما کار خود را آغاز خواهد نمود.

 

براساس  گزارش جنوب پرس، فرشاد فرزین در چند روز گذشته از مدیرعاملی شرکت عمران صدرا شیراز تودیع شد.

فرزین تا پیش از انتصاب باستی سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر یکی از گزینه های این معاون استانداری بود.

فرزین با فوق لیسانس شهرسازی از اوایل مرداد ماه ۱۳۸۳ شهردار شهر کنگان بوده و این مسئولیت را تا سال ۱۳۸۶ بر عهده داشته است. 

 

وی همچنین برای مدتی شهردار خورموج بود و پس از آن در خرداد ماه ۱۳۸۷ به مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب وبعد از آن نیز عهده دار مدیریت عمران و توسعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد که بعد از آن عضو هیات مدیره شرکت عمران صدرا شیراز و سپس در تیرماه ۹۲ عهده دار مدیرعاملی عمران صدرا شیراز شد.

فرشاد فرزین که پدر وی دارای اصالتی بوشهری بوده اما خود بزرگ شده شهر شیراز است، براساس شنیده ها در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و یا استانداری بوشهر و یا شهرداری بوشهر عهده دار مسئولیت خواهد شد.

براساس شنیده ها مهندس حیدرزاده، مهندس نکیسا و دکتر نورالدین امیری به ترتیب گزینه های مدیرعاملی شرکت عمران شهر عالیشهر، مدیرکلی اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و مدیرعاملی سازمان همیاری و شهرداری ها می باشند.

تغییر تعدادی از فرماندارن استان های بوشهر، فارس، خوزستان و هرمزگان

براساس شنیده ها مهندس حیدرزاده، مهندس نکیسا و دکتر نورالدین امیری به ترتیب گزینه های مدیرعاملی شرکت عمران شهر عالیشهر، مدیرکلی اتباع و مهاجرین

براساس شنیده ها همان طور که در یکی دو ماه گذشته شاهد تغییر تعدادی از معاونین استانداری ها بویژه معاونین سیاسی امنیتی آنها بودیم، اینبار تغییرات مدیریتی به فرمانداران خواهد رسید.

براساس این گزارش، فرماندارانی که تاکنون عملکرد قابل قبولی نداشته اند تغییر خواهند نمود.

این تغییرات در اکثر استان ها ازجمله بوشهر، فارس، خوزستان و هرمزگان انجام خواهد شد.

تغییر فرمانداران در بعضی استان ها از هم اکنون آغاز شده که حتی تعدادی از فرماندارن جدید نیز منصوب شده اند، ولی عمده این تغییرات در فروردین ماه ۱۳۹۴ خواهد بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ