جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر کنگان برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 19 فوریه 2012 | ساعت 17:06 | کد خبر: 8045 | sv142 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوزدر آیینی باشکوه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر کنگان برگزار شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” رئیس دفتر امام جمعه کنگان ظهر امروز در آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان دخترانه شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی امری مهم و ارزشمند است و امیدوار هستیم تربیت دینی در مدرسه و خانواده پر رنگ‌تر شود.

ابوذر حسین‌پور افزود: مقوله تربیت از ابتدایی‏‌ترین و اساسی‏‌ترین نیازهای زندگی بشری است و همه باید نسبت به تربیت صحیح فرزندان اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: تنها در پرتو تربیت صحیح مبتنی بر آموزه‌های دینی است که انسان به‏عنوان موجودی هدفمند و اندیشه‌ورز به اهداف و آرمان‌های خود دست یافته و قله رفیع سعادت طلوب خویش را فتح می‏کند.

این مسئول با استناد به فرمایشاتی از ائمه معصومین (ع) خطاب به خانواده‌ها و معلمین گفت: معلمین و والدین بکوشند این معصومیت کودکانه را در فرزندان حفظ و با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی این آینده‌سازان و مادران فردا را از آفات و خطرات شیطان‌های درونی و بیرونی حفظ کنند.

حسین‌پور افزود: متاسفانه برخی مدها در پوشش و آرایش ظاهری را برخی مادران ناآگاهانه در دوران کودکی به فرزندان می‌آموزند و این مسئله کودک و خانواده را با بالا رفتن سن فرزند دچار آسیب جدی می‌کند.

وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان و خانواده‌ها و بیان مطالبی پیرامون نماز اول وقت و برخی واجبات دینی اظهار داشت: دستیابی به مدال افتخار عبودیت و تسلیم در سایه‌سار تربیت دینی میسر است.

مداحی، اجرای سرود، طنز، برنامه ویژه جشن تکلیف و …از دیگر برنامه‌های این آیین ارزشمند بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ