محمدزاده: مردم نگران تامین اقلام ضروری خود نباشند
تاريخ ارسال خبر : 18 فوریه 2013 | ساعت 9:38 | کد خبر: 24308 | sv192 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: مردم بابت تامین اقلام ضروری خود نگرانی نداشته باشند و با تمهیدات اندیشیده شده تمام کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم تامین شده و به تدریج در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.محمد زاده

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ابوالقاسم محمدزاده اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت و وسعت در بین شهرستان‌های استان است و برای تامین مایحتاج عمومی مردم از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند و نظارت لازم را بر بازار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش بسیار خوب تولیدکنندگان داخلی هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

محمدزاده تصریح کرد: نظارت بسیار خوبی بر تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالا در سطح شهرستان انجام شده و این امر در دفاع از حقوق مصرف‌کننده تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به لزوم تامین معیشت مردم گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان و مدیران اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: این نهاد یکی از مهم‌ترین ارگان‌ها در رسیدگی به وضعیت بازار است و همواره در قالب اجرای فعالیت‌ها و وظایف خود کوشیده است که بهترین شرایط را برای رفاه و آسایش و بهبود سطح معیشتی مردم هموار کند.

محمدزاده بیان کرد: اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی و تبیین راهکارهای موجود در این مسیر مورد توجه قرار دارد و امیدوار هستیم شاهد ثبات بازار و رضایت خاطر مردم نیز باشیم.

وی از ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم تا پایان سال خبر داد و افزود: مردم بابت تامین اقلام ضروری خود نگرانی نداشته باشند و با تمهیدات اندیشیده شده تمام کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم تامین شده و به تدریج در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

محمدزاده گفت: ملت مقاوم ایران در بدترین شرایط نیز در برابر استکبار به پیروزی رسیده و امروز اطمینان داریم در برابر تحریم‌های اقتصادی شاهد موفقیت نظام اسلامی خواهیم بود


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ