- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهرستان شدن عسلویه بار دیگر به تعویق افتاد

جدی ترین مانع برای شهرستان شدن عسلویه، وجود مسئولان امپریالیستی
ظاهرا عسلویه هیچ وقت رنگ رئیس جمهور را به خود نخواهد دید و تا روز مبادا به شهرستان ارتقاء نخواهد یافت.

آخر عسلویه ای که از آن با عنوان پایتخت اقتصاد ایران و آسیا و حتی جهان یاد میشود چرا باید اینگونه مورد بی مهری دولت محترم و عدالت محور حناب آقای احمدی نژاد واقع شود، چرا پس از سالها انتظار مردم نسبت به شهرستان شدن شهرشان اینگونه باید مورد بی عدالتی قرار گیرند. مگر رئیس جمهور محترم ما با شعار عدالت محوری وارد عرصه سیاست نشدند، مگر شخص آفای احمدی نژاد همیشه و در هر سفر استانی خود نمی گفتند آبادانی و سرافرازی و اعتبارات عمرانی را به تک تک شهرهای ایران به طور خصوصی میدهد، پس چرا این گفته ها فقط در مورد عسلویه مصداق ندارد.؟؟؟ در حالی که کوچکترین، گمنام ترین، دور افتاده ترین و بی اهمیت ترین شهرهای این سرزمین تبدیل به شهرستان شده اند. اکنون چندی است که صحبت از شهرستان شدن عسلویه در دهان مسئولین و مردم منطقه می پیچد، آخر ما نمیدانیم و نخواهیم دانست این حرفها و صحبتها با کدام سند و استدلال گفته میشود عسلویه ای همانند توپی شده است به جهت بازی پاسکاری مسئولین به یکدیگر.

حرف ما این است که چرا مسئولین احساس بی مسئولیتی نسبت به عسلویه میکنند، چرا وقتی اعتباری برای آبادانی منطقه داده میشود همه مسئولین سر سفره حاضر میشوند اما وقتی حرف از سفر ریاست جمهوری به استان و تبدیل شدن عسلویه به شهرستان بر زبان ها جاری میشود احساس بی مسئولیتی کرده و با ندانم کاری هایشان موجب سر درگمی و یأس مردم میشوند. آقایان ظاهرا یاد قرون وسطا افتاده اند.

این آقایان دقیقا به مانند مسئولان و حاکمان امپریالیستی در قبال مردم عمل میکنند، این مانند سازی دلیل محکمی دارد و آن به جیب زدن میلیونها و میلیاردها پول از اعتبارات عمرانی ویژه عسلویه است. همه این موارد و اشکالات را متوجه خود مردم میکنیم، چون این بی بخاری و سردی مردم منطقه است که باعث شده عسلویه تا این زمان از شهرستان شدن عقب بیفتد و اگر نه عسلویه از آن اوایل به شهرستان ارتقاء یافته بود.

با اینکه از منابع موثق شنیده می شود شهرستان شدن عسلویه در هفته دولت قطعیت پیدا خواهد کرد و مردم را با همین وعده دلگرم کرده اند امیدواریم در هفته دولت شاهد وعده های کذب دیگری نباشیم و مردم به حق واقعی خود که شهرستان شدن عسلویه است برسند.