اهدای ۳ دستگاه مینی‌بوس مجهز به آموزش و پرورش عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 20 فوریه 2015 | ساعت 17:37 | کد خبر: 32902 | sv58 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” شهردار عسلویه از اهدای سه دستگاه مینی‌بوس مجهز به آموزش و پرورش عسلویه خبر داد.علی ماندگار

به گزارش “عسـلویـه نیـوز” علی ماندگار در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به جایگاه مهم عسلویه در کشور اظهار داشت: عسلویه از مناطق استراتژیک در کشور است و اعتلای وضعیت فرهنگی و علمی این منطقه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: توجه به زیرساخت‌های تعلیم و تربیت باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

شهردار عسلویه با اشاره به سخنان رئیس آموزش و پرورش عسلویه و با تاکید بر لزوم حمایت موثرتر از این نهاد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سازمانی است که زیرساخت‌های کشور از آن شکل می‌گیرد.

ماندگار با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به نوبه خود به کمک آموزش و پرورش بشتابند، تصریح کرد: اگر بنیه آموزش و پرورش تقویت شود شاهد آینده‌ای درخشان خواهیم بود.

وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته این شهرداری در کمک به مدارس سطح شهر عسلویه ارائه کرد و یادآور شد: هر چه شورا مصوب کند ما هم همانگونه عمل خواهیم کرد و از تمام توانمندی موجود برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت منطقه بهره می‌بریم تا ان‌شاءالله ضمن رفع مشکلات، روند روبه رشد علمی شهرستان ادامه یابد.

شهردار عسلویه از اهدای سه دستگاه مینی‌بوس مجهز به آموزش و پرورش عسلویه خبر داد و گفت: به زودی سه مینی‌بوس مجهز کولردار به اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اهدا خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ