توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 20 فوریه 2015 | ساعت 17:42 | کد خبر: 32905 | sv100 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه خبر داد.فرماندار عسلویه

به گزارش خبرنگار “عسـلویـه نیـوز”حسن اسماعیلی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهم‌ترین دستگاه اجرایی است و باید خروجی آموزش و پرورش تربیت مهندسان و متخصصان متعهد باشد به موفقیت‌های آموزش و پرورش عسلویه اشاره کرد و افزود: شورای آموزش و پرورش با همدلی و مشارکت مردم و همه دستگاه‌های اجرایی درصدد رفع مشکلات فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه ما باید برای یک آموزش و پرورش زنده و فعال تلاش کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم از اعضای شورا خواست با ارائه نظرات خود شورای آموزش و پرورش را به نقطه‌ای برسانند که مصوبات آن به مرحله اجرایی نزدیک باشد.

وی با تقدیر از زحمات مسئولان آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد در جلسه شورای شهرستان با نظر مساعد سایر اعضا مصوبه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش به تصویب برسد.

فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش عسلویه خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد افزایش فضای آموزشی در عسلویه خواهیم بود.

مدیر تعاملات سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز به مشکلات موجود در بحث تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و نفت پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام یافته در زمینه تفاهم‌نامه و دنبال آن ره‌آورد سفر ارائه داد.

غلامرضا زمانی گفت: از طرف مدیرعامل پارس جنوبی دستور داریم که موقتاً برای فرهنگیان جایی برای اسکان اجاره شده، سپس زمین گرفته شود تا با پیگیری‌های لازم معلم‌سراها نیز ساخته شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ