آمریکایی‌ها جرأت مقابله با ایران را ندارند و در دفتر کارشان عربده می‌کشند
تاريخ ارسال خبر : 20 فوریه 2015 | ساعت 18:00 | کد خبر: 32910 | sv85 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” امام جمعه موقت عسلویه گفت: آمریکایی‌ها جرأت مقابله با ایران را ندارند و در دفتر کارشان عربده می‌کشند.شیخ-عباس-بحرینی

به گزارش “عسـلویـه نیـوز” حجت‌الاسلام شیخ عباس بحرینی ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، غرور و خودپسندی و خود برتربینی را از آفات تقوا و دینداری دانست.

وی افزود: انسان نباید خودخواه و مغرور باشد؛ وسایل فخرفروشی و غرور در جامعه ما زیاد است و اگر خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم تکبر نمی‌کنیم، چرا که شیطان به خاطر تکبر از درگاه خدا رانده شد و بدون تردید انسان با تکبر به جایی نمی‌رسد.

خطیب جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز با اشاره به دیدار باشکوه مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار از حضور ملت ایران در راهپیمایی تشکر کردند و این نشانه حضور باشکوه ملت است.

بحرینی تصریح کرد: ۳۶ سال از انقلاب گذشته اما هنوز این ملت همچون سیل در راهپیمایی شرکت می‌کنند و در تمام صحنه‌ها حاضرند و بدون تردید این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دست غیبی در کار است و حافظ این انقلاب است گفت: هرکس به قافله انقلاب نپیوندد ضرر می‌کند و کسی که قلبش با آمریکاست ضرر می‌کند.

امام جمعه موقت عسلویه افزود: آمریکا و عمالش چیزی نیستند، جرات ندارند وارد میدان با ملت ایران شوند و در دفتر کارشان عربده می‌کشند.

بحرینی در ادامه روز مهندس را به مهندسان پر تلاش کشور به‌ویژه مهندسان شاغل در این شهرستان تبریک گفت و اظهار داشت: مهندسان ابتدا باید خود را هندسه کنند، با خالق ارتباط داشته و  نشانه‌های پروردگار و عظمت در نظام خلقت و همچنین گنجینه‌های در دریا و کوه‌ها را ببینند و تقوا داشته و به مردم خدمت کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه گروه تروریستی داعش اسراییل دوم است، افزود: داعش در واقع دست‌ساخته آمریکاست و هدف استکبار از به وجود آوردن داعش مقابله با ایران بود و هدف بعدی آنها تخریب چهره اسلام است.

امام جمعه موقت عسلویه بیان کرد: دنیا فهمید که اینها بویی از اسلام نبرده‌اند، کشتن مردم بی گناه و خراب کردن مساجد و اماکن دینی و آتش زدن قرآن از اعمال ننگین اینهاست؛ مکر آمریکا و غربی‌ها و بعضی دولت‌های اسلامی در حمایت از داعش به خودشان برگشت و مولود نامشروع داعش بلای جان خودشان شد.

بحرینی با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر ادارات برق و آب به مردم گفت: از ادارات برق و آب و‌ گاز می‌خواهم که حواس‌شان جمع باشد و  به مردم ظلم نکنند؛ کنتورها را درست ملاحظه کنند؛ نمی‌گویم رایگان باشد اما منصفانه باشد و به مردم فشار نیاید.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) افزود: عقیله بنی هاشم اسوه صبر بود؛ پیامبر(ص)، وقتی قنداق حضرت زینب(س) را گرفت گریه کرد و حضرت زینب (س)شاهد مصیبت‌های زیاد اهل بیت(ع) بود.

امام جمعه موقت عسلویه گفت: حضرت زینب(س) شهادت مادر، فرق شکافته پدر و شهادت مظلومانه برادرش حسن(ع) و شهادت امام حسین(ع) و وقایع جانگداز کربلا را تحمل کرد و بدون تردید اگر زینب نبود از کربلا خبری نبود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ