- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گنجی:مقام معظم رهبری محور وحدت در کشور است

به گزارش عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام محمد گنجی در مراسم ویژه هفته وحدت در عسلویه اظهار داشت: اسلام دین برتر است و کتاب قرآن نیز بهترین و ارزشمندترین کتاب در تمام تاریخ است و مسلمانان در هر شرایطی باید به دستورات این کتاب الهی عمل کنند.
وی افزود: اسلام همواره مردم را به اتحاد و وحدت فراخوانده و پیامبر اسلام(ص) نیز همواره بر وحدت مسلمانان تاکید داشته است.
امام جمعه عسلویه با اشاره به شخصیت والای پیامبر (ص) خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) دارای شخصیت کامل و جامعی است و تمام خصوصیات و اخلاق حسنه در وجود ایشان نهفته است و ما باید از این شخصیت الهی الگوبرداری کنیم.
گنجی تصریح کرد: امروز در عسلویه شاهد اتحاد و وحدت خوبی بین شیعه و سنی هستیم و مردم همواره در کنار هم زندگی مناسبی دارند و وحدت بسیار ارزشمندی حاکم است.
وی ابراز داشت: منطقه عسلویه در واقع قطب اقتصادی کشور است و هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد از برادران و خواهران عسلویه، اهل سنت هستند و گام‌های موثری در زمینه حفظ وحدت بین اهل شیعه و اهل سنت صورت گرفته است و همواره در کنار هم بخوبی زندگی می‌کنند و این تعامل نشات گرفته از وحدت است که ترفندهای دشمنان هیچ گاه در آن کارساز نبوده و این مایه افتخار برای نظام اسلامی ایران است.
امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به وحدت مسلمانان در کشورهای اسلامی با تاسی از انقلاب اسلامی ایران گفت: در چند روز اخیر شاهد حرکت جمعی مسلمانان در کشورهای اسلامی هستیم و بدون تردید خیزش‌های ارزشمند ملت‌های اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.
گنجی یادآور شد: هم‌اکنون شاهد اعتراضات مردمی در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری هستیم که نشان از وحدت امت اسلامی است.
وی با اشاره به تیزبینی حضرت امام (ره) در نامگذاری هفته وحدت اضافه کرد: هفته وحدت با آینده‌نگری و پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد تا سدی در برابر نفوذ دشمنان و ضربه زدن به انقلاب شود.
امام جمعه عسلویه در ادامه بر وحدت نیروهای داخلی تاکید کرد و عنوان داشت: اکنون در کشور به وحدت بیشتر بین مردم نیاز است و همه نیروها و دلسوزان نظام که در حول محور رهبری حرکت می‌کنند باید حرکتی از خود نشان ندهند که این وحدت خدشه‌دار شود.
گنجی بیان داشت: امروز شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان هستیم و در چنین شرایطی زیبنده نیست کسانی که روزی در خط امام(ره) بودند حرکتی ناشایست انجام دهند که بیگانگان سوء استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد تمام جناح‌های کشور است و همه باید حول محور رهبری نظام حرکت کنند و بدون تردید حرکت در این مسیر به موفقیت ختم می‌شود.