- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی کشور برای دستیابی به اهداف بلند اجتناب ناپذیر است

پیام وزیر نفت به سومین همایش توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه اقتصادی انرژی پارس

با سلام و درود بر معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر کشور عزیزمان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و ملت غیور ایران.

حضار محترم و میهمانان گرانقدر؛ حضور شمارا در منطقه ویژه انرژی پارس ، که تجلی گاه عزت و اراده ملی برای توسعه پایدار است را گرامی می دارم.

این طرح عظیم و راهبردی ما را در آزمونی تاریخی قرار داده تا دین خود را نسبت به این نظام مقدس ادا و برای آیندگان چشم انداز روشنی ترسیم نماییم که به فضل الهی و با توجه به اصول و ارزش ها و توان بالای موجود در نیروهای خلاق مومن متعهد و متخصص این مهم محقق خواهد شد.

امروز مامورین ما در خط مقدم تولید رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان و خودکفایی در این صنعت عظیم است . بنابراین اینگونه گردهمایی ها فرصتی برای تحقق این اهداف مقدس است که در این خصوص باید با خرد جمعی برای دستیابی به اهداف بزرگ از همه ظرفیت های موجود استفاده نمود.

  عزیزان! شکی نیست که به حول و قوه الهی گذر از این آزمون تاریخی نه تنها برای نسل حاضر که برای آیندگان نیز مایه فخر و مباهات خواهد بود. استفاده از همه توانمندی ها و ظرفیت های علمی و تخصصی کشور برای دستیابی به اهداف بلند اجتناب ناپذیر است . امیدوارم در سومین همایش در حال اجرای توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور منطقه اقتصادی انرژی پارس با توجه خاص به تولید توسعه همه جانبه، گامی بلند در این مسیر برداریم.

آرزوی اینجانب توفیق دست اندر کاران فعالان و دلسوزان این عرصه و دستیابی به دستاوردهای علمی و عملی برای توسعه پر شتاب این میدان استراتژیک و اجرای منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و نزدیکی و نیل به اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ می باشد.

رستم قاسمی

وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران