اعلام حمایت کامل از کاندیداتوری الماسی
تاريخ ارسال خبر : 22 فوریه 2016 | ساعت 15:35 | کد خبر: 34715 | sv203 | چاپ این مطلب

​”عسلویه نیوز” هیئت های ورزشی شهرستان عسلویه حمایت خود را از کاندیداتوری خانم الماسی اعلام کردند.سکینه الماسی

اعلام حمایت ورزشکاران و هیئت های ورزشی والیبال به ریاست آقای ابراهیم مطری،ووشو به ریاست آقای وحیدزمانی زاده ،ورزشهای رزمی به ریاست استاد ایوب چراغی، قایقرانی به ریاست مهدی تراب ، شنا، کوهنوردی به ریاست مجید توانایی، ژیمناستیک ، هندبال و ورزشهای همگانی از خانم الماسی

بر اساس رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده ورزشکاران و هیئت های ورزشی در شهرستان عسلویه از کاندیداتوری خانم الماسی حمایت کردند.

به گزارش عسلویه نیوز ؛ محمود محمدی زاده رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان عسلویه ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: ورزشکاران و هیئت های ورزشی مذکور درشهرستان عسلویه به منظور انتخاب خانم الماسی به عنوان نماینده حوزه کنگان دیر جم وعسلویه در مجلس ۷ اسفندماه پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به معرفی و تبیین برنامه های این کاندیدای دوره دهم مجلس در بین ورزشکاران شهرستان یادآورشد: باشگاهها، انجمنها، هیأتها و تیمهای رشته های مختلف ورزشی در حمایتی که از خانم الماسی داشته اند، وی را در حل مشکلات موجود حوزه توانمند اعلام کردند.

محمدی زاده در ادامه تأکید کرد: تمامی اقدامات انجام شده در راستای جذب مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رأی بوده است.

وی عنوان کرد: بزرگترین و مهمترین هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و در خور شأن نظام و انقلاب اسلامی است و این مهم با شرکت طرفداران تمامی کاندیداها در انتخابات ۷اسفندماه رقم می خورد.انتهای پیام/ح.ش


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ