- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص هدیه ویژه رئیس جمهور به ۲۳ خبرنگار استان بوشهر

نصرالله شفیعی ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همه توان و ظرفیت برای دفاع از حقوق خبرنگاران تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق شویم.
وی افزود: خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و خبرنگاران استان بوشهر نیز با همه ظرفیت خود در پوشش اخبار مربوط به استان تلاش می‌کنند و در یکی دو سال گذشته شاهد حجم و کیفیت بالای خبری توسط خبرنگاران استان هستیم.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص هدیه ویژه رئیس جمهور به ۲۳ خبرنگار استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های به عمل آمده با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد ۲۳ سهمیه هدیه ریاست جمهوری به خبرنگاران استان بوشهر اختصاص یافت.
شفیعی تصریح کرد: در مرحله نخست، اشتباهی در وزارتخانه برای پرداخت این هدایا صورت گرفته بود و اسامی تعداد زیادی از خبرنگاران نشریات استان در فهرست ارسالی وجود نداشت و این امر خوشبختانه پس از پیگیری‌های حضوری تا حدودی برطرف شد و در نهایت تعداد ۲۳ سهمیه به استان اختصاص یافت.
وی عنوان داشت: امیدوار هستیم با توجه به ملاقات حضوری با رئیس جمهور، تعداد سهمیه بیشتری به خبرنگاران استان اختصاص یابد که مسئولان اداره کل ارشاد استان بوشهر با تمام توان و ظرفیت برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند و امیدواری زیادی برای اختصاص سهمیه بیشتر داریم.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت رسانه‌ای بسیار بالاست و شاهد تلاش و فعالیت خبرنگاران و رسانه‌های متنوعی در سطح استان هستیم و بدون تردید تقویت رسانه‌ها موجب رشد و توسعه استان می‌شوند.
شفیعی ابراز داشت: اداره کل ارشاد استان با همه وجود از رسانه‌ها و قشر شریف خبرنگاران حمایت می‌کند و انتظار داریم که شاهد رشد و رونق بیشتری در فضای استان باشیم.
در این نشست خبرنگاران نیز ضمن تقدیر از پیگیری‌های مداوم مسئولان اداره کل ارشاد، خواستار بهبود وضعیت خبرنگاران و تقویت جایگاه رسانه‌ها شدند.