- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انهدام باند مواد مخدر در عسلویه

علمدار لشکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی و پلیس است و در منطقه پارس جنوبی شاهد امنیت بسیار خوب و قابل‌قبولی هستیم.
وی افزود: پلیس انتظامی پارس جنوبی برای برقراری امنیت در منطقه از همه توانمندی خود استفاده کرده و تعامل و همکاری مردم نیز در برقراری امنیت بسیار تاثیرگذار است و انتظار داریم که همواره شاهد همکاری مردم با نیروی انتظامی باشیم تا بتوانیم موفق شویم.
فرمانده انتظامی پارس جنوبی از انهدام باند فعال مواد مخدر در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تلاش پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی در استان بوشهر یک باند فعال پنج‌نفره مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با موادمخدر منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای مبارزه با این ماده افیونی و سوداگران مرگ در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند پنج‌نفره در این منطقه سریعاً تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی ابراز داشت: پلیس پس از انجام اقدامات لازم، اعضای این باند را در یک منزل استیجاری شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کرد.
این مقام مسئول یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شده است.
لشکری افزود: از همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه بهره می‌گیریم و به فضل خدا و با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم در انجام وظابف محوله موفق شویم.