- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه: وزارت نفت نسبت به تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در عسلویه اقدام کند

به گزارش عسلویه نیوز؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری امری بسیار مهم و ارزشمند است و موجب سربلندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.
وی افزود: کسی که تقوا پیشه کند و پرهیزگار باشد در اعمال و رفتار خود مراقبت بیشتری می‌کند و مراقبت از نفس سبب می‌شود که انسان موفق شود.
امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به قول و عمل منافقان خاطرنشان کرد: منافق کسی است که در ظاهر می‌گوید مسلمان هستم ولی در عمل هیچ نشانه‌ای از اسلام ندارد و رفتار سران کشورهای عربی دقیقاً مصداق بارز نفاق است و مشاهده کردیم که حسنی مبارک بیش از ۳۰ سال درخدمت دشمنان اسلام بود و عاقبت نیز مردم بر علیه این دیکتاتور قیام کردند و این نشانه بیداری امت‌های اسلامی است.
گنجی تصریح کرد: امروز شاهد غالب شدن گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی در بین کشورهای اسلامی هستیم و تمام پیش‌بینی‌های امام راحل به وقوع پیوسته است.
وی ادامه داد: اتحاد مسلمانان و وحدت و یکدلی رمز موفقیت و سربلندی است و این امر بارها به اثبات رسیده است.
امام جمعه عسلویه همچنین به هفته سلامت اشاره کرد و یادآور شد: اسلام به سلامت افراد اهمیت زیادی می‌دهد و مسئولان در نظام اسلامی باید به فضاهای بهداشتی اهمیت بیشتری بدهند و باید مراکز بهداشتی را تقویت کنند تا مردم بتوانند به راحتی به امورات درمانی و بهداشتی بپردازند.
گنجی عنوان داشت: انتظار داریم که امکانات بهداشتی در بخش عسلویه بیشتر شود تا مردم مجبور نباشند به شهرهای دوردست برای درمان بروند و از وزارت نفت می‌خواهیم نسبت به تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در عسلویه اقدام کند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت صادقانه نیروهای انتظامی در استان بوشهر بیان داشت: کاهش ۳۰ درصدی جرایم در منطقه عسلویه نشان دهنده تلاش مسئولان انتظامی است که امیدوار هستیم همچنان تداوم داشته باشد و شاهد امنیت نسبتا خوبی در بخش عسلویه هستیم.
امام جمعه عسلویه در ادامه با انتقاد از برخی مسایل در نیروی انتظامی اظهار داشت: برخورد خشن با کسی که متهم است و هنوز جرمش اثبات نشده به هیچ وجه پسندیده نیست و از مسئولان نیروی انتظامی استان بوشهر و بخش عسلویه می‌خواهیم بر آگاهی نظارت بیشتری داشته باشند تا حق مردم ضایع نشود.
گنجی در ادامه به اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد و ابراز داشت: حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و سخنرانی در این مراسم اهمیت زیادی دارد و افتخاری برای استان بوشهر است.