رئیس‌جمهوری باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار کند
تاريخ ارسال خبر : 24 فوریه 2017 | ساعت 17:24 | کد خبر: 36005 | sv146 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: عملکرد ضعیف رئیس سازمان محیط زیست در تمامی اتفاقاتی که طی کارکرد دولت تدبیر و امید ایجاد شده، بر همگان مشخص است و اگر رئیس جمهور خردمندانه کار می‌کردند باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار می‌کردند.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر عسلویه، اظهار داشت: عملکرد ضعیف رئیس سازمان محیط زیست در تمامی اتفاقاتی که طی کارکرد دولت تدبیر و امید ایجاد شده، بر همگان مشخص است و اگر رئیس‌‌جمهور خردمندانه کار می‌کردند باید رئیس سازمان محیط زیست را از کار برکنار می‌کردند.

وی افزود: ابتکار فقط به دنبال سیاسی‌کاری است و چندان توجهی به رفع مشکلات مردم در حوزه محیط زیست نمی‌کند و حتی با سفری که به استان بوشهر و شهر عسلویه داشت، بدون توجه و سخن از آلودگی‌های زیست محیطی منطقه، به راحتی از کنار آن گذشت.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: آن‌چیز که سبب ناراحتی مردم شده همین تبعیض‌‌هایی است که مسؤولین در برابر مردم انجام می‌دهند و رهبری به شکل خیلی واضح در هفته گذشته به آن اشاره کرده است.

وی عنوان کرد: سیل اخیر یکی محک جدی برای مسؤولان بود که عده‌ای مانند فرماندار، مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان عسلویه و مدیریت بحران منطقه اقتصادی انرژی پارس نمره خوب گرفتند که جای قدردانی دارد و عده‌ای هم حتی حاضر به جوابگوی بودن به تلفن‌هایشان طی ۷۲ ساعت نبودند.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: بی‌خیالی و بی‌تفاوتی بخشی از مسؤولان شهرستانی و استانی در ماجرای سیل اخیر آزاردهنده است که باید به کوتاهی و بی‌توجهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کنم که تقریبا هیچ کاری در سیل اخیر برای رسیدن به داد مردم نکردند در حالی که باید دلسوز مردم باشند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ