نشست هم اندیشی کانونهای منطقه جنوب به میزبانی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 25 فوریه 2017 | ساعت 8:38 | کد خبر: 36007 | sv140 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نشست هم اندیشی کانون های منطقه جنوب به میزبانی شهر عسلویه برگزار شد.photo_2017-02-25_08-30-42

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت الاسلام ملک پور مسئول دفتر نمایندگی کانونهای مساجد شهرستان عسلویه در این باره گفت : نشست هم اندیشی رابطین خواهر شهرستان های دیر،کنگان، جم و عسلویه به میزبانی دفتر نمایندگی کانونهای عسلویه امروز در حسینیه یادگار امام (ره) برگزار شد.

این نشست که با سخنرانی خانم بیگدلی مسئول واحد خواهران ستاد عالی کانونهای کشور و حضور مسئول واحد خواهران استان و بیش از یکصد نفر از رابطین و فعالین مساجد جنوب استان برگزار شد هدف از این نشست را محقق سازی نقش حقیقی بانوان و کارکرد انان در فعالیت های فرهنگی هنری مساجد و نحوه دفع فتنه های فرهنگی عنوان کرد.

ملک پور افزود : با توجه به حساسیت فرهنگی منطقه و وجود سلایق مختلف فرهنگی در ان ، نقش بانوان باید بیش از پیش جلوه کند تا کانون گرم خانواده ها دچار اسیب نشود و محور این نگاه ناب و اصیل مسجد است که وظیفه احیای کارکرد های ان به عهده کانونهای فرهنگی هنری است .

وی با تشکر از تمام فعالین در عرصه مسجد بویژه برادران أهل سنت که همکاری خوبی در إیجاد و راه اندازی کانون داشته اند خاطر نشان کرد هدف دفتر نمایندگی خدمت رسانی به مساجد شهرستان است و در حد بضاعت نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در این نشست خانم بیدخونی به عنوان رابط جدید واحد خواهران دفتر نمایندگی کانونهای شهرستان عسلویه معرفی شد و از همکاری شهرداری و شورای اسلامی عسلویه ،دهیاری و شورای اسلامی روستای بیدخون تقدیر به عمل امد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ