- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۵۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر انتخابات را برگزار می‌کنند

تیمور یزدان‌شناس اظهار داشت: مردم به نظام اسلامی عشق می‌ورزند و بدون تردید بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۲ اسفند خواهیم بود.

وی افزود: مردم همواره در سرما و گرما در کنار نظام و در دفاع از ولایت فقیه آماده هستند و به فضل خدا این انتخابات نیز صحنه پرشور حمایت مردم از نظام است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰ درصد از واجدین شرایط برای رأی دادن در روز ۱۲ اسفند در پای صندوق‌های رأی در شهرستان کنگان و حوزه انتخابیه جنوب استان حاضر شوند.

یزدان‌شناس افزود: میزان مشارکت مردم حوزه انتخابیه در هشتمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۸ درصد بود و هم‌اکنون شور و نشاط بیشتری حاکم است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کنگان،دیر و جم با بیان اینکه ۱۴۱ صندوق اخذ رأی در حوزه جنوب استان بوشهر آماده شده یادآور شد: ۶۰ صندوق ثابت و سیار در شهرستان کنگان، ۴۴ صندوق اخذ رأی  در شهرستان جم و ۳۷ صندوق اخذ رأی در شهرستان دیر پیش‌بینی شده است.

یزدان‌شناس اذعان داشت: حدود ۳۵۰۰ نفر در حوزه انتخابیه ( اعم از هیئت اجرایی، نظارت، محافظین و…) مسئولیت اجرای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نمادی از مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و مردم همواره وفاداری خود را به نظام اثبات کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات در ۳۳ سال گذشته نشان از آزادی و توجه به رأی و نظر مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور دارد.