شهرستان عسلویه آماده استقبال باشکوه از شهداست
تاريخ ارسال خبر : 26 فوریه 2017 | ساعت 16:22 | کد خبر: 36010 | sv181 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون فرماندار عسلویه از استقبال باشکوه شهداء گمنام توسط مردم شریف شهرستان عسلویه خبر داد.شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علیرضا سجادی معاون فرماندار عسلویه در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام ضمن برشمردن فضایل و
برکات وجود شهدا از آمادگی این شهرستان برای استقبال باشکوه از شهدای گمنام خبر داد و گفت : امنیت و آرامش جامعه امروز ما مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس است که باید به نحوی مطلوب از آنها استقبال شود.

سجادی در ادامه به تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان اشاره کرد و با یادآوری حضور باشکوه مردم در آن مراسم ، از همه اقشار جامعه به ویژه ادارات شهرستان برای حضور در مراسم استقبال و تشییع و تدفین دعوت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در ادامه گفت : شهدای گمنام ساعت ۱۵ روز سه شنبه وارد عسلویه می شوند و روز چهارشنبه از چاه مبارک تشییع و در
منطقه چهارم سپاه به خاک سپرده می شوند.

وی در خصوص جزئیات استقبال،وداع وتشییع شهدای گمنام شهرستان عسلویه اظهار داشت: مراسم استقبال از شهدای گمنام ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه (دهم اسفند)در فرودگاه خلیج فارس عسلویه و مراسم وداع با شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه شنبه (دهم اسفند) مسجد امام علی (ع) چاه مبارک خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ساعت هفت و نیم صبح روز چهارشنبه (یازدهم اسفند)از شهرک امام خمینی (ره)چاه مبارک به سمت منطقه چهارم ثارا… نیروی دریایی سپاه(نایبند) انجام خواهد شد.

?? کانال عسلویه نیوز ??

https://t.me/assalouyehnews

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ