- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پالایشگاه جم آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور است

فرمانده بسیج پالایشگاه جم گفت: پالایشگاه جم آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در ۱۲ اسفند است.

به گزارش “عسلویه نیوز”  عبدالحسن زمانی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان و کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم یک رویداد بزرگ و مهم در عرصه سیاسی کشور است و بدون تردید مشارکت بی‌نظیر مردم موجبات یأس و ناامیدی استکبار را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به حضور همیشگی کارکنان و بسیجیان پالایشگاه جم در عرصه دفاع از نظام افزود: کارکنان شرکت گاز جم همگام با ملت بزرگ ایران آماده حضور گسترده در انتخابات ۱۲ اسفند هستند.

فرمانده بسیج پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: حضور حداکثری کارکنان پالایشگاه فجر جم در کنار مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح و کاردان برگ زرین دیگری خواهد بود که باعث یأس و ناامیدی دشمنان و شرمندگی فتنه‌گران خواهد شد.

زمانی تصریح کرد: اطمینان دارم که کارکنان پرتلاش و ولایت‌مدار شرکت پالایش گاز فجر جم همانطور که با تمام توان و تلاش خستگی‌ناپذیر بخشی از انرژی کشور را تامین می‌کنند در صحنه‌های انتخابات ۱۲ اسفند نیز حضوری باشکوه خواهند داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: حضور کارکنان این شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گواه دیگری بر این مسئله بود.

وی با اشاره به قسمتی از وصیت‌نامه امام امت (ره) که فرمودند وصیت من به ملت شریف این است که در تمام انتخاب‌ها در صحنه باشند تاکید کرد: بسیجیان این شرکت آماده لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند که فرمودند انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورمان است.

این مسئول با بیان اینکه مجلس مرکز قانون‌گذاری است اذعان داشت: پالایشگاه جم آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در ۱۲ اسفند است.