افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات حوزه سلامت شهرستان جم
تاريخ ارسال خبر : 2 مارس 2015 | ساعت 23:23 | کد خبر: 32951 | sv168 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار جم از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات حوزه سلامت شهرستان جم خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در آیین تجلیل از فعالان حوزه سلامت در جم به تاثیرگذار بودن کادر درمانی و بهداشتی در روند سلامت شهرستان و به تبع آن حرکت و سلامت کشور و طرح تحول نظام سلامت و نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به بحث سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلاتی در این طرح وجود دارد که با گذشت زمان بر طرف می‌شود.

وی به پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی استان در جذب اعتبارات ملی اشاره کرد و از ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا تلاشی مضاعف برای جذب این اعتبارات برای شهرستان انجام دهد.

نادری به عضویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ستاد سفرهای نوروزی اشاره و با توجه به حساسیت کار، آمادگی ۲۴ ساعته پرسنل شبکه بهداشت را در ایام نوروز برای ارایه خدمت و برخورد مناسب با مردم خواستار شد.

فرماندار جم از افزایش ۳۵ درصدی حوزه سلامت شهرستان جم خبر داد و گفت: امیدوار هستم با تلاش دسته‌جمعی شاهد موفقیت بیشتر در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نیز با تقدیر از حمایت‌های فرماندار و اعضاء شورای شهر از آنها به عنوان حامیان سلامت شهرستان یاد کرد.

احمد قاسمی به کمرنگ بودن طرح تحول نظام سلامت در پرداختی نیروهای بهداشتی و پرستاران و اجرای طرح پزشک خانواده و نزدیک شدن به عدالت در سلامت اشاره کرد.

وی از افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات شبکه نسبت به سال گذشته و تخصیص ۸۵ درصدی این اعتبارات تاکنون خبر داد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ