- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مربیان پرورشی نمونه عسلویه تجلیل شدند

“عسلویه نیوز” در آیینی با حضور مسئولان و مردم، مربیان پرورشی نمونه عسلویه تجلیل شدند.مربیان نمونه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از مربیان پرورشی نمونه عسلویه با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته امور تربیتی اظهار داشت: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به شکل گیری کرد.

محمد قاسمی افزود: بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تاسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش‌آموزان را به ارزش‌های اسلامی ترغیب کنند.

وی اضافه کرد: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آن به نسل‌های جدید انتقال یابد.

معاون آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: بدون تردید مهم‌ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم‌ترین واسطه انتقال دانش و مهارت فنی است.

قاسمی با تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای حوزه معاونت پرورشی، گفت: مربیان پرورشی بازوی توانمند فکری و عملی برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند و برای فراهم کردن بستر مناسب برای رشد و شکوفائی دانش‌آموزان تلاش می‌کنند .

در پایان این مراسم با اهداء جوایزی از مربیان تربیتی نمونه شهرستان تجلیل به‌عمل آمد.