- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری همایش تخصصی آسیب‌شناسی ماهواره در عسلویه

“عسلویه نیوز” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه از برگزاری همایش تخصصی آسیب‌شناسی ماهواره خبر داد.ماهواره [1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید‌ زین‌العابدین رضوی بعد از ظهر امروز در همایش آسیب‌شناسی ماهواره در سپاه خاتم‌الانبیا(ص) عسلویه اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و در این راستا باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویات و ارزش‌های اصیل هستند که باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه از برگزاری همایش تخصصی آسیب‌شناسی ماهواره خبر داد و خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی ماهواره (دجالواره) به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه برگزار شده است.

رضوی گفت: ماهواره امروز بنیان خانواده را هدف قرار داده و برای جلوگیری از ورود ماهواره ( دجالواره ) به خانواده‌ها باید با این پدیده شوم مبارزه کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم ما امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که یکی از مصداق‌های این فریضه واجب آگاه‌سازی مردم نسبت به مضرات برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است.

حسین تمیمی‌نیا جانشین فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه نیز گفت: افسران جنگ نرم باید اطلاعات کافی در این عرصه داشته باشند تا بتوانند با این معضل مقابله کنند.

وی افزود: مدیران فرهنگی افسران جنگ نرم هستند و این افسران باید تکلیف خود را بدانند و باید با اطلاعات کامل به مقابله با دشمنان این نظام بروند.