- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۵ طرح عمرانی عام‌المنفعه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر

“عسلویه نیوز” مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از اجرای ۲۵ طرح عمرانی عام‌المنفعه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد.یوسفی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و وزارت نفت در سال جاری در توسعه فازهای در دست اجرا اهتمام جدی دارد.

وی افزود: توسعه فازهای در دست اجرا و تکمیل تمام فازهای پارس جنوبی امری بسیار مهم است که موجبات افزایش درآمد ملی می‌شود و برای تحقق این مهم تلاش زیادی انجام گرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه پارس در کنار توجه به توسعه صنایع نفت و گاز، توجه خاصی نیز به مسایل اجتماعی و پیرامونی دارد و در سال جاری چند برنامه مهم و طرح عام‌المنفعه اجرایی کرده‌ایم.

یوسفی تصریح کرد: در نیمه دوم امسال ۲۵ پروژه بزرگ و مهم توسط منطقه ویژه پارس و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان به بهره‌برداری رسید و مردم از این طرح‌ها برخوردار شده‌اند.

وی بیان کرد: ۷ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی قطعه بزرگراه دیر بوشهر در منطقه سه‌راهی دلوار هزینه شده و بخشی از این بزرگراه راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس گفت: همچنین برای تکمیل بیمارستان دیر و همچنین رفع مشکلات آب و برق عسلویه و نخل‌تقی نیز اقدامات مهمی انجام می‌شود.

یوسفی از اجرای طرح نخبه‌پروری توسط سازمان منطقه ویژه خبر داد و افزود: تفاهم‌نامه اجرای این طرح با آموزش و پرورش و فرمانداری‌های شهرستان‌های جنوبی منعقد شده است.