افزایش پروژه‌های گازرسانی صنعتی در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 1 مارس 2017 | ساعت 11:27 | کد خبر: 36042 | sv108 | چاپ این مطلب

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” در بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های کاری این شرکت توسعه گازرسانی در این بخش می باشد.

وی با اشاره به افزایش حجم پروژه‌های گازرسانی در سطح استان بوشهر افزود: در حال حاضر افزون بر ۱۶۲ صنعت عمده در استان از گاز طبیعی جهت مصارف خود استفاده می‌کنند که این امر موجب گردیده زیرساخت‌های استان ، اشتغال پایدار ، تکمیل زنجیره ارزش و بهبود محیط زیست ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: طی سال‌جاری پروژه‌های صنعتی عظیمی در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری رسیده و بدین ترتیب گام مهم دیگری در راستای رونق و شکوفایی استان برداشته شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عظیمی هم چون گازرسانی به مجتمع پتروشیمی متانول کاوه ، کارخانه سیمان مند دشتی و پتروشیمی سیراف انرژی بیان کرد: استان بوشهر با تحویل سالانه بالغ بر ۱۲ میلیارد مترمکعب گاز به صنایع استان از شرکت‌های گازی پیش‌گام در عرصه توسعه گازرسانی در بخش صنعت است که ۹۹ درصد از گاز تحویلی آن به مصرف صنایع می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر پروژه گازرسانی به مرغ‌داری‌های استان را در حال اجرا داریم که با اتمام آن ۱۶۰ مرغ‌داری در سطح استان صاحب نعمت گاز می‌شوند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ