شاگردان برانکو در روزی سخت توانستند با اتحاد بازی از دست رفته را تبدیل به پیروزی بزرگ کنند.
تاريخ ارسال خبر : 1 مارس 2017 | ساعت 12:46 | کد خبر: 36047 | sv1,014 | چاپ این مطلب

به گزارش “ورزش سه،” پرسپولیس دیروز یکی از با ارزش ترین بردهای فصل خود را در روزی سخت به دست آورد. بازیکنان برانکو پیش از این 01184314دیدار فشار ناشی از حاشیه های اردوی این تیم در دربی را تحمل می کردند و برای حمایت از تصمیم سرمربی خود در این دیدار باید موفق به کسب پیروزی می شدند.

از سوی دیگر شاگردان برانکو که وضعیت خیلی خوبی روی نیمکت نداشتند، با گذشت ۲۰ دقیقه از نیمه دوم بازی برده را با شکست عوض کردند تا فشار روی آنها افزایش یابد. در کنار همه ی این اتفاقات تلخ، کاپیتان پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا قرمزپوشان وضعیت بسیار سختی را تجربه کنند.

اما بازیکنان برانکو توانستند با حفظ اتحاد و همدلی بازی سخت و سرنوشت ساز خود را در خارج از خانه با برتری به پایان برسانند و شادی بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی نشان می داد که قرمزها برای کسب این پیروزی و حمایت از سرمربی خود همدلی و اتحاد زیادی داشتند. اتحاد میان بازیکنان پرسپولیس در فاصله ۸ هفته تا پایان لیگ آخرین نیاز برانکو برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ و حضوری درخشان در لیگ قهرمانان آسیا است که این اتفاق تا به امروز برای او رقم خورده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ