- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رئیس هیئت اجرایی: بخش عسلویه با کمبود رای مواجه نمی شود

"عسلویه نیوز" با توجه به حضور پرشور مردم بخش عسلویه پای صندوق های رای تاکنون بیش از ۹۹۰۰ تعرفه استفاه شده است که پیش بینی می شود رکورد انتخابات ریاست جمهوری در بخش نیز شکسته شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش عسلویه در گفتگو با عسلویه نیوز اظهار داشت: ستاد انتخابات بخش عسلویه طی چند ماه اخیر بصورت بی وقفه اقدام به برنامه ریزی و طراحی مناسب جهت برگزاری باشکوه انتخابات نموده است.

نادری تصریح کرد: مسئولان ستاد انتخابات بخش، هیئت های اجرایی و نظارتی از افراد باتجربه و دارای سابقه برگزاری چندین دوره انتخابات بوده و با استفاده از تجارب سالهای قبل تمام امکانات لازم فراهم شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عسلویه نیوز مبنی بر اینکه بخش عسلویه با توجه به حضور پورشور خود در انتخابات با کمبود تعرفه رای مواجه نخواهند شد گفت: اینچنین نخواهد بود و ما براساس تراکم جمعیتی در هر شعبه و با استفاده از تجربه سالهای قبل برنامه ریزی خوبی جهت توزیع برگه ها بصورت صحیح انجام شده است.

وی در پایان با تاکید کرد: بنابراین در امر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ کمبودی بویژه در مورد تعرفه های اخذ رای نداشته و مردم در این زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.