مسئول خیلی کج فهمیده یا احساس مسئولیت نمی‌کند
تاريخ ارسال خبر : 3 مارس 2017 | ساعت 18:18 | کد خبر: 36066 | sv163 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”امام جمعه عسلویه با انتقاد شدید در خطبه نماز جمعه خود گفت: مسئول خیلی کج فهمیده یا احساس مسئولیت نمی‌کند.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عسلویه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بانویی است که از تمام جهات نسبت به بقیه بانوان بی نظیر است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیت ممتازی است که خداوند، رسول اکرم (ص)، حضرت علی(ع) و ائمه اطهار نسبت به وجود ایشان تکریم و تعظیم کرده‌اند.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: در ازدواج نیز کسی جز حضرت علی(ع) هم کفو او نبود و بسیاری از صاحب منصبان که از لحاظ اجتماعی در رتبه‌های بالا بودند به پیامبر پیشنهاد ازدواج دادند که پیامبر فرمود ازدواج فاطمه را خدا تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) مایه افتخار علی( ع) بود و حضرت به همسری او افتخار می‌کرد و او تنها هم کفو علی بود. این شخصیت ناشناخته است و باید زانوی تعظیم بزنیم و اعتراف کنیم که دریای بی کران وجود این بانوی بزرگوار را نمی‌توان شناخت. هر زوایه از زندگی آن حضرت برای هر مرد و زن مسلمان می‌تواند الگو باشد خدا به فاطمه زهرا افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی که حق بزرگی بر گردن ما دارد همیشه بر وحدت وانسجام و همدلی ملت تاکید داشتند و فرمودند اگر همه دست به دست هم دهیم دشمن نمی‌تواند ما را زمین بزند. رهبر معظم انقلاب هم بر وحدت و همدلی تاکید دارند و در پرتو تدبیر حکیمانه حضرت امام و رهبری انقلاب ما پیش رفتیم و موفق هستیم. رمز پیروزی و بقای انقلاب ایمان و وحدت کلمه است.

وی افزود: رهبری فرمودند مشکل کنونی کشور به خاطر وجود آدم‌های بی‌خیال یا سهل اندیشی است که واقعیات را نمی‌فهمند. برخی در این مملکت بی‌خیال هستند نمونه این آدم‌ها هم در خواص است و هم در بین عوام. اگر در بین خواص باشند ضررشان بیشتر است این افراد در مقابل مردم بصیر و آگاه و انقلابی در اقلیت هستند اما فعال هستند می‌نویسند می گویند تکرار می‌کنند دشمن نیز به آنها کمک می کند.

امام جمعه عسلویه با انتقاد به رفتار برخی از مسئولان افزود: این آقای مسئول خیلی کج فهمیده یا احساس مسئولیت نمی‌کند شاید هم می‌فهمد مسیری که می‌رود کج است به این مردم عزیز دهن کجی و توهین می‌کند. مردم ولی نعمت شما هستند، صاحبان اصلی این نظام و کشور مردم هستند، همین مردم به شما آبرو دادند و شما را کسی کردند و به واسطه این مردم به پست ومقام و مسئولیت رسیدید.

وی تاکید کرد: مردم همه‌کاره این مملکت هستند؛ چرا با الفاظ ناشایست با این مردم سخن می‌گویید، گاهی به راحتی مردم را به تمسخر می‌گیرید؟ به مردم احترام بگذارید، بی‌شرمی، بی‌حیایی و پررویی است که در مقابل سخن امام مسلمان سخن بگویید. می‌گویند به غیر از سخن خدا به هر سخنی می‌شود انتقاد کرد. خودشان را عالم و عاقل، ملا و خردمند می‌دانند و به سخن پیامبر و امام مسلمین هم انتقاد کردید.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد افزود: مردم باید هوشیار باشند، گول زیبا سخن گفتن و قشنگ حرف زدن اینها را نخورند؛ اسم و رسم و میز و کاخ و همه چیز به واسطه این مردم انقلابی به دست آورده‌اند. این گونه حرکت‌ها نامردمی است. می‌خواهند با این حرکات تفکر غربی بر این کشور حاکم کنند. مردم نمی‌گذارند تفکر غیر اسلامی بر ایران حاکم شود. چهل سال است نفهمیده‌اند. مسیر ما مسیر انقلاب، اسلام و مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری است. این مملکت عاشورایی است؛ بعضی می گویند ولایت را قبول داریم اما … این اما غلط است ولایت اما و اگر ندارد.

امام جمعه عسلویه با اشاره سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: این بنای خیری است که توسط حضرت امام برای رسیدگی به امور مستمندان تاسیس شد و مستمندان جامعه از آن بهره می‌برند. جشن نیکوکاری هم در پیش است باید همه در حد توان در این جشن شرکت کنند و به نیازمندان شهر و دیار خود کمک کنیم.

وی گفت: روز درختکاری هم نزدیک است برای شادابی محیط زیست باید درختکاری کنیم؛ پیامبر و بزرگان دین ما هم در زمینه درختکاری سفارشات زیادی کرده‌اند و با توجه به شرایط محیط زیست خاص این شهرستان باید در این زمینه تلاش کنیم./چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ