- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فریبا: الریانی ها از استقلال می ترسند

بهتاش فریبا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: تمریناتی که پشت سرگذاشتیم شاداب و خیلی خوب بود و به آمادگی تیم کمک کرد. در اردوی تهران صبح و ظهر تمرین کردیم و از پنج شنبه هفته گذشته تمرینات یک جلسه ای شد. امروز هم یک جلسه تمرین می کنیم و عصر انشالله برای پرواز به قطر آماده می شویم.
 
وی افزود: در قطر یک جلسه تمرین یک ساعته در زمین اصلی انجام می دهیم. البته اگر طبق قانون به ما زمین اصلی را بدهند و کارشکنی نکنند خوب است. ناظران AFC هم می آیند و بعید می دانم کارشکنی کنند چون این قانون است و حتی ما هم وقتی میزبان ذوب و الاتفاق بودیم، این کار را کردیم.
مربی استقلال تصریح کرد: میلاد میداوودی و هم زندی رسیده اند و آماده هستند. اوضاع روحی هم در شرایط خوبی قرار دارد و بچه ها همه سرحال تمرکز خود را روی این بازی سخت گذاشتند. بازی اول گروهی همیشه سخت است و مهم به خصوص این که در قطر میهمان هستیم.
 
فریبا گفت: بیشتر فیلم های جدید الریانی ها را دیدیم. در قطر هم فیلم جدیدترین بازی آنها را می بینیم. خیلی از بازیکنانشان برزیلی، اروگوئه ای و صربستانی هستند اما ملیت قطری گرفتند. آنها آب و خاک قطر را خوردند و دلشان نیامده که آنجا را ترک کنند.
وی تاکید کرد: بازی سختی است اما ما برای بردن الریان آماده ایم. به نظرم الریانی ها از استقلال می ترسند به خصوص این که ما الاتفاق را خوب بردیم. آن طور که من دیدم الریان از الاتفاق قوی تر است اما ما هم استقلالیم و انشالله با ۳ امتیاز برمی گردیم.