- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سامانه تلفن گویای امور مسافرت منطقه ویژه پارس راه اندازی شد


"عسلویه نیوز"سامانه تلفن گویای امور مسافرت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف گسترش اطلاع رسانی و ارائه خدمات روزآمد به کارکنان صنعت نفت شاغل در حوزه عملیاتی پارس جنوبی راه اندازی شد.


به گزارش "عسلویه نیوز" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رییس امور مسافرت سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر افزود: با همکاری منابع انسانی و امورمسافرت و مدیریت فن آوری اطلاعات این سازمان، طرحی، فعال و راه اندازی شده است.

سیاوش وهابی ادامه داد: این مهم در راستای ارائه تسهیلات پروازی بهینه و افزایش رضایتمندی همکاران صنعت نفت و تمامی شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس و همچنین کاهش مکاتبات اداری و روان سازی آمد و شد به حوزه عملیاتی پارس جنوبی، در آستانه سال نو شمسی راه اندازی شد.

به گفته رئیس امور مسافرت منطقه ویژه پارس، سامانه تلفن گویای امور مسافرت با شماره تلفن ۰۷۷۲۷۳۷۶۰۰۶ به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی و پاسخگویی به کارکنان صنعت نفت شاغل در شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس می باشد.

وهابی، اطلاع از برنامه پروازهای هفتگی و همچنین رزرو پرواز را از قابلیت های سامانه یاد شده برشمرد و یادآور شد: از آنجا که در منطقه ویژه پارس، به طور معمول با تغییر ساعات پرواز رو به رو هستیم؛ از این رو تمامی کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه، می توانند با برقراری ارتباط با شماره تلفن ۰۷۷۲۷۳۷۶۰۰۶ از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه اطلاع یابند.