- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رویانیان: به کفاشیان رای دادم

رویانیان: به کفاشیان رای دادم
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون گفت: چون با کسی لابی نکردم،‌ رای نیاوردم.


   به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از انتخاب علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انصافا انتخابات بسیار خوب، منظم و آزاد برگزار شد و من تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه آن راضی هستید گفت: چه اشکال دارد؟ ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم فدراسیون مرجعی برای توسعه کل فوتبال است و پرسپولیس با قدرت کارش را انجام می‌دهد.

رویانیان یادآور شد: کفاشیان باید تغییر روش دهد. او با تجربه‌ای که دارد می‌تواند با تغییرات و اصلاحاتی که به وجود می‌آورد موفق باشد.

وی در خصوص اینکه چرا کاندیدای پست ریاست فدراسیون نشد گفت: من فوتبالی نبودم. از دولت آمده بودم و بهتر بود که نشوم.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که قریب گزینه دولتی انتخابات بود یادآور شد: در این مورد چیزی نمی‌دانم. برخی می‌گویند هست و برخی می‌گویند نیست.

وی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الهلال تصریح کرد: گروهمان انصافا سخت است و باید کارمان را در دیداری حساس در عربستان آغاز کنیم. عربستان از جام جهانی حذف شده و برابر استقلال هم شکست خورده است و می‌خواهد تلافی‌اش را سر ما دربیاورد با این کار هر کاری که لازم بود برای بازیکنانمان کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات کریمی نسبت به برنامه ریزی این باشگاه گفت: علی کریمی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مقید به قوانین باشگاه باشد. ما ۲۲ بازیکن اعزام کردیم و یکی از آنها علی کریمی است. سایرین هم انسان هستند و قرارداد دارند. در صورتی که کاپیتانی در حد کریمی باید اگر مشکلی هم به وجود می‌آید آن را جمع کند.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف بین دنیزلی و کریمی تأکید کرد: این دو امروز همدیگر را بغل و در جمع با هم شوخی هم کردند.

رویانیان در مورد دلایلش از عدم حضور به عنوان نامزد فدراسیون فوتبال گفت: خیلی‌ها گفتند فوتبالی نیستی اما کفاشیان ۴سال تجربه دارد و با نقاط ضعف فدراسیون به خوبی آشناست.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه فدراسیون فوتبال چه ضعف‌هایی دارد تصریح کرد: استحکام برنامه‌ها، اقتصادی  کردن فوتبال و تجاری سازی آن و توسعه فوتبال پایه از نقاط ضعف فدراسیون بود.

وی در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده باشگاه ها رأی نیاورد گفت: علت این بود که لابی نکردم و کسی را نمی‌شناختم. در واقع شانسی آمدم. نمی‌دانستم باید چه کسی ارتباط برقرار کنم.

رویانیان در خصوص اینکه کفاشیان قبل از دور دوم انتخابات صحبت‌هایی را مطرح کرد گفت: کفاشیان آدم مأخوذ به حیا و آرامی است. در آن زمان داشت اشتباهاتی می‌کرد که این اشتباهات هم به وزارت ورزش و هم به کسانی که به وی رأی داده بودند اتهام وارد می‌کرد اما زود فهمید و صحبت‌هایش را تصحیح کرد. در مجموع وی آدم خوب و سالمی است که با تغییر روش می‌تواند بهتر از گذشته عمل کند.


وی گفت: به وزیر ورزش تبریک می گویم، او به خوبی در مجمع عمل کرد.

رویانیان پس از اینکه با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه به چه فردی رأی داده گفت: به کفاشیان رأی دادم.

رویانیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه عزیز محمدی همچنان به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می‌کند گفت: درست است و هرچه قانون می‌گوید همان است. در این مورد هم کفاشیان قرار است تصمیم گیری کند و تا سه ماه هم وقت دارد.

وی در پایان در خصوص بازی کردن شیث رضایی در رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: پس از پیگیری‌ها و مکاتباتی که داشتیم متوجه شدیم رضایی برای همراهی پرسپولیس در آسیا مشکل ندارد اما اینکه چرا نمی‌تواند در دیدارهای داخلی پرسپولیس را همراهی کند این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب‌هایی است که در این ۶ماه زیاد دیده‌ام.