- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مهدوی‌کیا: هم‌گروهی با استرالیا عالی است

مهدوی‌کیا: هم‌گروهی با استرالیا عالی است
 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسب یک امتیاز برابر الهلال هم می‌تواند نتیجه خوبی به شمار آید.


   مهدی مهدوی‌کیا درباره مصدومیتش عنوان کرد: همراه تیم پرسپولیس به عربستان خواهم رفت، اما نمی‌توانم به میدان بروم. مصدومیتم در شرایطی به وجود آمد که در زمان خوبی به سر می‌بردم و بسیار ناراحت هستم که چنین اتفاقی رخ داد، اما در هر صورت فوتبال است و چنین حوادثی رخ می‌دهد.

بازیکن پرسپولیس درباره اردوی سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: اردوی بسیار خوبی داریم و برای آشنایی با شرایط آب و هوایی ریاض در قطر تمرینات خوبی زیر نظر دنیزلی انجام می‌دهیم. ما روز بسیار سختی برابر الهلال خواهیم داشت و کسب نتیجه در اولین دیدار مسابقات بسیار مهم است، حتی به دست آوردن یک امتیاز هم می‌تواند برای ما خوب باشد.

وی افزود: از مردم می‌خواهم برای پرسپولیس دعا کنند تا بتوانیم دست پر به ایران بازگردیم. الهلال بازیکنان کلیدی و خوبی دارد، اما قطعاً ما می‌توانیم آنها را کنترل کنیم. چیزی نیست که در عربستان نتوانیم با آن مقابله کنیم، فقط باید باهوش باشیم و با دقت لازم بازی کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور در قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه آسیا و هم‌گروهی ایران با استرالیا عنوان کرد: امیدوارم که بهترین قرعه را برای ایران بردارم. به نظرم هم‌گروهی ایران و استرالیا عالی خواهد بود. در کنار این تیم‌ها عراق، اردن و لبنان نیز می‌توانند حضور داشته باشند که این بهترین قرعه برای ایران خواهد بود و امیدوارم با چنین شرایطی به جام جهانی صعود کنیم.