لزوم تلاش مضاعف برای توسعه درخت‌کاری در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 6 مارس 2015 | ساعت 21:37 | کد خبر: 33012 | sv179 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: تلاش مضاعفی برای توسعه درخت‌کاری در عسلویه صورت گیرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: امام عصر (عج) فرمودند که از شخصیت حضرت زهرا سرمشق و الگوی نیکویی دارم و بهترین الگوی من رفتار و اخلاق حسنه حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به فرمایش امام عصر(عج) که تاکید دارند در دوران غیبت در پیشامدها و رویدادها باید به روایت حدیث و فقیه و عالمان دینی مراجعه کنید، اضافه کرد: آنان حجت من بر شما هستند و من حجت خدا هستم باید به ولی‌فقیه زمان مراجعه کنیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: معظم‌له فرمودند ایستادگی نظام اسلامی ما یک واقعیت است.

وی ادامه داد: دیدگاه ولی‌فقیه ما دیدگاه اسلام است؛ توقع دشمنان این بود که مردم ما بعد از یکی دو سه سال از انقلاب خسته شوند اما بعد از ۳۵ سال مردم ایستادگی کردند و یک قدم عقب‌نشینی نکردند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه واقعیت دیگر دشمنی دشمنان هست که تمامی ندارد، تصریح کرد: ذات اینها دشمنی با نظام و انقلاب است که نباید از این دشمنی‌ها ترسید.

وی در ادامه با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری، بیان داشت: با توجه به وضعیت زیست‌ محیطی شهرستان عسلویه نیاز است که اقدامات زیادی در راستای توسعه فضای سبز صورت بگیرد.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: باید تلاش‌های مضاعفی برای توسعه درخت‌کاری در شهرستان عسلویه صورت بگیرد و امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این موضوع مهم داشته باشند.

وی همچنین به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: آنها از ما خواسته‌اند که سانتریفیوژ‌ها و غنی‌سازی را کاهش دهیم و مواد غنی‌شده را نابود کنیم و بازدید سرزده از تاسیسات هسته‌ای داشته باشند تا تحریم‌ها را برای مدت طولانی بردارند ولی ملت غیور ایران موافق نیست.

هاشمی‌نژاد با اشاره به حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در نماز جمعه امروز عسلویه، اظهار داشت: از حضور همه نمازگزاران در نماز جمعه تقدیر می‌کنیم و امیدواریم شاهد حضور گسترده و همیشگی در نماز جمعه باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ