کاهش آلودگی‌های عسلویه با احیای جنگل‌های حرا
تاريخ ارسال خبر : 6 مارس 2015 | ساعت 22:20 | کد خبر: 33016 | sv190 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از کاهش آلودگی‌های عسلویه با احیای جنگل‌های حرا خبر داد.اسماعیلی

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی با تقدیر از مجموعه مجتمع گازی به خاطر کمک به احیای جنگل‌های حرای نایبند، اظهار داشت: این حرکت بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حامی حرا تلنگری‌ است برای حرکت حداکثری به سوی یک برنامه‌ریزی جامع و مدون در جنگل‌های حرا که امیدواریم تداوم یابد.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: ما باید همه‌ شرکت‌های صنعتی منطقه، محیط زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد را دور هم جمع کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده دست به دست هم دهیم تا بتوانیم وضعیت محیط زیستی منطقه را بهبود بخشیم و در راستای حفاظت از گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری حرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به وجود تاسیسات گسترده‌ و بزرگ صنعتی که در عسلویه قرار دارد و این منطقه را به یک منطقه‌ صنعتی بین‌المللی تبدیل کرده است، در کنار تمام فوایدی که برای اقتصاد کشورمان دارد، یک‌سری آسیب‌ها نیز خواه ناخواه در پی خواهد داشت که مردم و کارکنان صنعت انتظار دارند که این آسیب‌های احتمالی به حداقل برسند.

این مسئول اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده‌ گاز کشور، در سال‌های اخیر اقدامات خیلی خوبی در زمینه احیای جنگل‌های حرا انجام داده است و به واسطه‌ همین اقدامات نیز نشان «حامی حرا» را از اداره‌ کل محیط زیست استان بوشهر دریافت کرده است و این خود موید رویکرد مثبت این شرکت به مساله‌ حفاظت از محیط زیست است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: انتظار ما و مردم از مجتمع و سایر شرکت‌های منطقه این است که در کنار فعالیت‌های عظیم صنعتی‌شان، همواره به فکر کاهش آلودگی‌ها باشند و این روند خوبی که در زمینه‌ احیای جنگل‌های حرا آغاز شده است، در همه‌ ابعاد با سرعت مضاعف و کمیت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ