محسن بنگر با چه مدرکی محکوم شد
تاريخ ارسال خبر : 5 مارس 2017 | ساعت 15:45 | کد خبر: 36089 | sv1,224 | چاپ این مطلب

به گزارش “ورزش سه”، محسن بنگر که بعد از دیدار برابر پرسپولیس از سوی امیر قلعه نویی از حضور در تمرینات منع شده بود، اکنون با این 01174809مربی به مشکل برخورده و اتفاقات رخ داده باعث شد تا او با اتهاماتی عجیب از سوی تراکتورسازی متهم شود.

اتهاماتی که به او اعلام شده، توهین به سرمربی، عمل ناشایست مقابل دید هواداران تراکتورسازی حین و بعد از بازی، مصاحبه علیه ارکان باشگاه، عدم شرکت در تمرینات علیرغم ابلاغ پیامکی مسوولان باشگاه می باشد، موضوعی که جریمه ۱۰ میلیونی کمیته انضباطی و کسر ۲۰ درصدی قراردادش را به همراه داشته است.

با این حال این اتهامات در حالی به این بازیکن باتجربه اعلام شده که بعد از دیدار برابر پرسپولیس هیچ مصاحبه ای از او منتشر نشده و آرشیو نشان دهنده این است که او هرگز مصاحبه ای در این خصوص نداشته است. موضع بعدی به اتهام در خصوص توهین و تحریک هواداران تراکتورسازی است؛ اتفاقی که علیرغم پوشش فوق العاده ای این بازی توسط هیچ دوربینی ضبط و در نهایت رسانه ای نشده است و مشخص نیست باشگاه تراکتورسازی بر اساس کدام تصویر این اتهام را وارد دانسته اند. با این حال مساله عدم حضور او در تمرینات این تیم نیز طبق شنیده ها به این صورت بوده که به او اعلام شده در تمرینات انفرادی حضور یابد و این در حالی است که این بازیکن مربی اختصاصی نداشته و با توجه به قراردادش با باشگاه باید در کنار تیم در صورت نیاز به تمرینات خود ادامه می داد.

با این شرایط بنگر در تمامی پست های اینستاگرامی خود نیز خواهان این مساله بوده که به او مدرکی ارائه دهند که در آن نشان دهند او با پرسپولیس تبانی کرده و این شکست اینگونه به پای او ثبت شده باشد.

با این شرایط باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر پایه ادعاهای مسوولان این باشگاه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ