درخواست کاپیتان پرسپولیس از هواداران
تاريخ ارسال خبر : 5 مارس 2017 | ساعت 16:08 | کد خبر: 36098 | sv1,278 | چاپ این مطلب

سیدجلال حسینی از هواداران این تیم خواست با حضور در استادیوم تختی بیش از همیشه حامی پرسپولیس باشند.01175485

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در جدال حساس برابر نفت تهران و شاگردان علی دایی ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و این در حالی است که آنها با توجه به توقف استقلال و تراکتورسازی به عنوان جدی ترین مدعی قهرمانی و رقیب خود این شانس را خواهند داشت تا فاصله خود را بیش از پیش کنند.

سیدجلال حسینی که علیرغم مصدومیت و با توجه به نیاز این تیم خود را به این دیدار رسانده تا در کنار دیگر بازیکنان برابر نفت قرار گرفته و برای کسب امتیاز بجنگد، امیدوار است هواداران با درک شرایط این تیم حامی بزرگ آنها در طول ۹۰ دقیقه باشند.

کاپیتان پرسپولیس در این خصوص گفت: هواداران نیاز به صحبت من ندارند و خودشان بهتر از هر کسی می دانند که امروز روز فوق العاده ای برای ما خواهد بود. آنها در طول فصل بزرگواری خود را در این راه نشان داده اند و همیشه با حضور گرم شان و حمایت از تیم در مسیری که قرار گرفته ایم کمک بزرگی به ما کرده اند و شرمنده مان کرده اند. امروز مطمئنا روز بزرگی برای ما خواهد بود و حضور آنها و حمایت ۹۰ دقیقه ای می تواند شرایط فوق العاده ای برای کسب امتیاز و استفاده مناسب از فرصت فاصله امتیازی با دیگر مدعیان برای ما به وجود آورد.

سیدجلال حسینی گفت: امروز همه ما منتظر آنها هستیم و امیدوارم روز خوبی در استادیوم تختی در کنار آنها پشت سر بگذاریم. بازیکنان پرسپولیس امروز بیش از همیشه نیاز به حمایت هواداران دارند و امیدوارم امروز هم مثل همیشه ما را سورپرایز کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ