- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ارائه خدمات به ۲۰ هزار بیمه شده کمیته امداد بوشهر

عسلویه نیوز؛ فرید محبی ظهر امروز در نشست مدیران کمیته امداد با استاندار بوشهر اظهار داشت: ۱۰ درصد جمعیت استان بوشهر زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.
وی افزود: توانمندسازی مددجویان در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، معیشتی، اشتغال، تحصیل و مسکن از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد در راستای تحقق شعار عدالت‌مهوری دولت خدمتگزار است.
مدیر‌کل کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که میزان ماندگاری مددجویان را به حداقل برسانیم و برای تحقق این امر نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع در استان هستیم.
محبی ادامه داد: ۲۰ هزار نفر بیمه شده زیرپوشش داریم ضمن اینکه ۳۰۰ بیمار صعب‌العلاج نیز از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شود که هزینه درمان آنان بسیار بالا است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش خیرین بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به نیازمندان به ویژه بیماران ارائه کنیم.
استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: کمیته امداد یک خانواده فرهنگی است که با رویکرد فرهنگی خود تاثیر زیادی در ابعاد مختلف جامعه دارد.
محمدحسین جهانبخش افزود: خادمان در کمیته امداد با دل و جان و بی‌هیچ چشم‌داشتی خدمت می‌کنند و درجه خلوص خدمت و صداقت در این نهاد بسیار بالا است.
جهانبخش ادامه داد: فعالیت و خدمت در این مجموعه رنگ و بوی خدایی دارد و باید قدردان خادمان در این نهاد باشیم و این فرصت پیش آمده را غنیمت بشماریم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه اشتغال و مسکن از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است، تصریح کرد: امروز کمیته امداد در رقابت سازنده در این دو حوزه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این حاصل تلاش بی‌دریغ خدمتگزاران این عرصه است.
وی یادآور شد: فعالان و خدمتگزاران کمیته امداد امام خمینی (ره) تقسیم کننده عاطفه‌ها و اکرام در بین اقشار محروم و نیازمند هستند و بی‌تردید این خدمت ارزشمند بدون پاداش نمی‌ماند.