شهروندان با کاشت نهال گام موثری در توسعه فضای سبز بردارند
تاريخ ارسال خبر : 7 مارس 2015 | ساعت 0:20 | کد خبر: 33028 | sv181 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه خواستار کاشت یک اصله نهال توسط شهروندان در جهت توسعه فضای سبز شد.IMG_7185

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” احمد بازیار افزود : با کاشت نهال و توجه به درختکاری در هفته مناع طبیعی ضمن تامین بخشی از نیازهای زیست محیطی ، فرهنگ سازی های لازم برای توجه به درختکاری و محافظت از درختان در طول سال انجام می شود .

وی یادآور شد : با توجه به اهمیت و جایگاه درختان در زندگی انسان‌ها، روز درختکاری در ایران آغاز هفته منابع طبیعی است که در راستای حفاظت، صیانت و گسترش این موهبت الهی فعالیت‌های مختلف و مفیدی در این هفته در شهرستان انجام می شود.

وی افزود: کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید زیادی قرار گرفته است و نمی توان تاثیرات مثبت درختکاری و ایجاد فضای سبز در محیط زندگی خود را نادیده بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه تصریح کرد: این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ صیانت از منابع طبیعی به عنوان میراث ملی و انتقال آن به نسل‌های آینده و نیز در راستای گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی انجام می شود.

وی افزود: با عنایت به اهمیت پایداری عرصه های طبیعی، از کلیه شهروندان فهیم توقع داریم در هفته منابع طبیعی بعنوان یک اقدام ملی خدا پسندانه، به امر توسعه پوشش گیاهی و درختکاری همت گماشته و در این راستا با کاشتن حداقل یک اصله نهال در راستای حفظ و توسعه فضای سبز این شهر گامی مثبت و مؤثر بردارند و دیگران را نیز مشوق باشند و در تحقق شعار منابع طبیعی، سرمایه ملی گام برداریم و از آن حفاظت نماییم بدون تردید منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی داشته و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم که پرسنل شهرداری عسلویه ، معاون و تعدادی از کادر ادرای دانشگاه علمی کاربردی عسلویه ، اعضاء گروه مردم نهاد نبض زمین و تعدادی از دانش آموزان مقطع دبیرستان های پسرانه و دخترانه عسلویه حضور داشتند ۳۰۰ اصله درخت در پارک ستاره خلیج فارس عسلویه و دگیر نقاط این شهر کاشته شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ