- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اولین نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان “لنگرگاه نقش و نگار ” بر پا شد

اولین نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان “لنگرگاه نقش و نگار ” به مناسبت هفتمین جشن فرهنگ شهرستان گناوه در نگارخانه شادروان افتخاری این شهرستان بر پا شده است .

به گزارش “عسلویه نیوز” از شهرستان گناوه، اولین نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان “لنگرگاه نقش و نگار ” به مناسبت هفتمین جشن فرهنگ شهرستان گناوه در نگارخانه شادروان افتخاری شهر گناوه بر پا شده است.

مدیر اجرایی این نمایشگاه  اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان شهرستان گناوه از قدیمی‌ترین تا جوان‌ترین هنرمندان با تکنیک‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است .

بانو عرب‌زاده افزود: هدف از این نمایشگاه به نمایش گذاشتن فرهنگ بومی گناوه ، استعدادیابی و معرفی مربیان و هنرمندان جوان شهرستان گناوه معرفی هنر نقاشی به مردم و آشتی‌دادن جامعه عمومی با هنر نقاشی است.

این هنرمند گناوه‌ای بیان کرد: برای برپایی این نمایشگاه از همه هنرمندان شهرستان گناوه به صورت فراخوان جهت حضور و ارسال آثار دعوت شده است که بازدید از این آثار از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای عموم مردم آزاد است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۵۸ اثر از ۲۵ هنرمند نقاش در سبک‌های مختلف رئال، سورئال، کوبیسم، مینیاتور، نقاشی خط و سبک‌های سنتی مانند نخ و میخ و موزائیک‌کاری در معرض دید تماشگران قرار گرفته است.

این هنرمند گناوه‌ای بیان کرد : در این نمایشگاه با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش گناوه از آثار دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان رشته هنر نیز استفاده شده است که زمینه خوبی جهت معرفی این هنرمندان جوان فراهم می‌کند.

عرب‌زاده اظهار کرد: از همه مردم جهت بازدید از این گونه نمایشگاه‌ها و دیدن آثار هنرمندان همشهری دعوت می‌کنم تا با حضور خود به حمایت از هنرمندان بپردازند.فارس