- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

لخویا ، پرسپولیس لیگ قطر با ۸ ملی پوش

خورخه فوساتی، سرمربی تیم ملی قطر، فهرست خود برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل ایران و ازبکستان را اعلام کرد که در این 01185476 [1]فهرست، ۸ بازیکن از صدرنشین لیگ قطر، لخویا حضور دارند، درست مثل صدرنشین ایران، پرسپولیس و ۸ بازیکن از این تیم در تیم ملی.
لخویا ، پرسپولیس لیگ قطر با ۸ ملی پوش!
به گزارش “ورزش سه”، قطری ها پنج شنبه ، نوزدهم اسفندماه در دیداری دوستانه در ورزشگاه السد به مصاف آذربایجان می‌روند تا تیم خود را پیش از دو دیدار حساس مقدماتی جام جهانی محک بزنند. سپس پنج شنبه، سوم فروردین ماه در خانه میزبان ایران خواهند بود و پنج روز پس از آن، در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهند رفت.
تیم لخویا، صدرنشین لیگ قطر مانند پرسپولیس، صدرنشین لیگ ایران با ۸ بازیکن، بیشترین سهم را در بین تیم های قطری در تیم ملی قطر دارد. پس از آن ال سد با ۷ بازیکن در رده دوم قرار می‌گیرد. فاسوتی نیم نگاهی به تیم سابقش، الریان داشته و ۵ بازیکن نیز از این تیم به جمع بازیکنان تیم ملی قطر اضافه شده اند که شامل سه بازیکن خارجی این تیم، سباستین سوریا ، رودریگو تاباتا و عمر بری می‌شود.

قطر در گروه A رقابت ها حضور دارد و در حال حاضر با کسب چهار امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. آنها در دیدار اول خود در ورزشگاه آزادی ۲-۰ مغلوب ایران شدند و حال در خانه به دنبال انتقام از شاگردان کی‌روش خواهند بود. همچنین آنها در خانه از ازبکستان ۱-۰ شکست خوردند ، پس از آن مقابل کره جنوبی ۳-۲ مغلوب شدند، در خانه توانستند ۱-۰ سوریه را شکست دهند و مقابل چین به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
فهرست اعلام شده به شرح زیر است:
حسن الهیدوس، سعد الشیب، ابراهیم ماجد، بیدرو میغیل، حامد اسماعیل، علی اسد، محمد کسولا (السد)، کریم بوضیف، احمد یاسر، عاصم مادابو، محمد موسی، لویز مارتن، علی حسن عفیف، المعز علی (لخویا)، مصعب خضر، احمد علاء، سباستیان سوریا، رودریگو تاباتا، عمر باری (الریان)، مشعل عبد الله، احمد عبد المقصود (الاهلی)، یاسر ابو بکر، خلیفه ابو بکر (الجیش)، المهدی علی، یوسف حسین (الغرافه)، خوخی بوعلام (العربی)، اکرم عفیف (خیخون ) وفهد علی (اوبن بلژیک).