- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دریافت گواهی تعهد به تعالی توسط شرکت پتروشیمی پارس

شرکت پتروشیمی پارس موفق شد گواهی تعهد به تعالی را در اولین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با امتیاز بالا در این سطح (محدوده ی امتیازی ۲۵۰ تا ۳۰۰ ) دریافت نماید.

به گزارش عسلویه نیوز؛ شرکت پتروشیمی پارس اولین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در تاریخ ۸۹/۱۲/۱۱ در محل هتل المپیک برگزار شد . در این همایش مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، میر محمد صادقی معاونت محترم وزیر در مدیریت منابع انسانی و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی حضور داشتند. این جشنواره با هدف  شناسایی ، معرفی و قدردانی از شرکت های برتر به  منظور بستر سازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری ، تشویق شرکت ها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود ، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان های موفق ، توسعه فرهنگ تعالی ، ارج نهادن به کارکنان سازمانهای متعالی و بهره ور ، تقویت تعامل اثر بخش و سازنده و توسعه توانمندی های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت پروژه ها برگزار شد. ارزشها و مفاهیم بنیادین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ، دستیابی به نتایج متوازن ، ارزش افزایی برای ذینفعان ، رهبری با دوراندیشی ، الهام بخشی و اخلاق محوری ، مدیریت بر مبنای فرآیندها ، موفقیت از طریق کارکنان ، پرورش خلاقیت و نوآوری ،‌ ایجاد شراکت‌ها و مسئولیت‌پذیری برای آینده‌ای پایدار تعریف شده است .

در این همایش به شرکت هایی که در مسیر تعالی گام نهاده‌اند و با اجرای یکی از روش‌های خود ارزیابی نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود را استخراج و برنامه‌های بهبود را اولویت بندی کرده و به اجراء گذاشته باشند ، گواهی ” تعهد به تعالی” اعطاء می‌شود .
آرمان شرکت پتروشیمی پارس ” برترین تولید کننده مواد پایه و سوخت پاک در صنعت پتروشیمی کشور” تعیین گردیده که بنا دارد  با راهبرد ” تولید اقتصادی ، تفکر سیستمی و  مدیریت علمی ” در راستای تثبیت و تامین آن تلاش نماید .