- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آنان که سنگ انداختند را می بخشم


"عسلویه نیوز " قیصر صالحی نماینده مردم حوزه کنگان ، دیر و جم در پیامی به مردم حوزه :دست همه ی همراهانم را می بوسم و همه ی آنان که سنگ انداختند را می بخشم/ وی در پیامش به مردم، از حضور با شکوه آنان در انتخابات دوازده اسفند ماه تشکر و قدردانی نمود./متن این پیام به شرح ذیل از نظر خوانندگان می گذرد : …


"عسلویه نیوز "قیصر صالحی نماینده مردم در مجلس هفتم و داوطلب حوزه ی انتخابیه دیر، کنگان و جم، در پیامی به مردم، از حضور با شکوه آنان در انتخابات دوازده اسفند ماه تشکر و قدردانی نمود.

 

متن این پیام به شرح ذیل از نظر خوانندگان می گذرد:

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

مردم شریف و قهرمان شهرستانهای دیر، کنگان و جم!

مردم بزرگوار، همدل و همیشه همراهم در بخش عسلویه!

من فرزند پرورش یافته در دامان شمایم. فرزند رنج ها و شادی هایتان! دردها و درمان هایتان! اشک ها و لبخندهایتان! فرزند مردم شگفت انگیزی که مردم زمانه اند! «مردمی که نام هایشان، رنگ کهنه ی شناسنامه هایشان درد می کند».

آمده بودم که فریاد رسای شما باشم و با تکیه بر تجربه ها و اندوخته های پیشینم، طرحی نو برای توسعه ی منطقه، ایجاد فرصت های اشتغال و خدمت صادقانه و بی ریا برای شما داشته باشم.

آمده بودم تا انگیزه ای برای رشد، شکوفایی و معرفی فرزندان تحصیلکرده و باسوادی باشم که نه به کانون های ثروت و قدرت متصلند و نه وامدار جریان های رایج و نوظهور سیاسی. آمده بودم تا استعدادهای شگفت جوان منطقه را برای بدنه ی مدیریت استان و کشور آماده و معرفی نمایم. بدنه ی مدیریتی که متأسفانه هم اکنون از نیروهای این حوزه (جنوب استان) خالیست.

آمده بودم با دلی امیدوار و عاشق و با گام هایی پر توان برای خدمت به شما خوبان روزگار! اما دریغ و افسوس که تیرهای تخریب و بداخلاقی های مکروه، جمال پر جلال انتخابات را مکدر، و عرصه ی رقابتی سالم را غبار آلود نمودند. بداخلاقی هایی که باید یک به یک در روز رستاخیز و یوم الحساب به آن پاسخ داده شود.

مردم شریف و همنفسان همیشگی ام!

مردان و زنان جان آگاه و هواداران هماره همراهم!

جوانان دوست داشتنی و پیران خردمند هوشیار!

انتخابات تنها منظر و تجلی گاه مردم سالاری دینی است، شکوه و عظمتی که از گنجینه ی عظیم و کاروان با شکوه شهیدان گلگون کفنمان به یادگار مانده است. پنجره ای بزرگ و گشوده رو به اقیانوس اراده ی مردم. راهپیمایی باشکوه اقتدار و حریت شهروند جهان معاصر. حضورتان در این رویداد باشکوه و حرکت ارزشمند که موجب سرافرازی ایران عزیز و نظام پر اقتدار جمهوری اسلامی است را ارج می گذارم، و از همراهیتان در این ایام کمال سپاس و امتنان دارم.

اینجانب ضمن سپاس و تشکر از حضور آحاد مردم انقلابی و سلحشور ایران – خصوصاً مردم خونگرم حوزه ی انتخابیه دیر، کنگان و جم – با هر تفکر و سلیقه ی سیاسی، از کلیه اعضای ستادهای انتخاباتی ام که از جان و دل برایم کوشیدند و با همه ی کمبودها و مشکلات جنگیدند، تشکر و قدردانی می نمایم. همه ی همراهان و کسانی که به بنده اعتماد کردند بدانند، که دل دریایی قیصر تا آخرین نفس، ستاد عشق و محبت  آنان خواهد بود و قلب قیصر برای آنان تا همیشه های حیات، خواهد تپید.

به همه ی سنگ اندازان و بداخلاقان و تخریب چی های ناآگاه نیز توصیه می کنم، که آخرت خود را برای دنیای دیگران ارزان نفروشند، و از این پس، دهان خود را به یاوه ی تهمت آلوده نسازند، و با ناخن کینه، جمال جمیل محبت وانصاف را نخراشند، چرا که بر درگاه منتظر ایستاده است حضرت عزراییل، و پل صراط و یوم الحساب در پیش رو، چشم انتظار ماست.

به همه ی آنان یادآوری می کنم این میزها و مقام ها و مسئولیت ها، امانت خون آسمان مردانی است که دیروز سر و جان خود را در عرصه های ایثار و شهادت، عاشقانه باختند، تا نسل فردای ما، قانونمداری و پایبندی به اصول اخلاقی و ارزش های دینی و معنوی را در حوزه ی مسئولیت و رسالت امروز ما به تماشا بنشینند.

همه ی آنان که سنگ انداختند می بخشم، دست همه ی همراهانم را می بوسم، و برای سلامتی همگان صلوات می فرستم.

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد

هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اند راه ما خاری فکند از دشمنی

هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار

هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

خاک پای شما